پدری : باید پاسخ اعتماد سرمربیان را در زمین مسابقه بدهم ؛ مقایسه با آندرس اینیستا برای من باعث افتخار است !

0

اختصاصی بارسا نیوز – پدری گونزالس ستاره جوان تیم بارسلونا که در یورو ۲۰۲۰ همراه تیم ملی اسپانیا است و یکی از بازیکنان اصلی این تیم است ، درباره این رقابت ها و تیم ملی و بارسلونا با نشریه اسپورت صحبت کرده است.

 

حضور در تیم ملی اسپانیا

من بسیار خوشحال هستم که از اعتماد سرمربی برخوردار هستم و می توانم در تمام دقایق همراه تیم ملی اسپانیا باشم و در هر بازی هر چه که در توان دارم ، بگذارم.

 

چگونه توانستید این پیشرفت سریع را هضم کنید ؟

همه چیز در دوران ورزشی من خیلی سریع اتفاق افتاد. من خوشحالم که از آنچه دوست دارم ( فوتبال ) لذت می برم و در کاری که انجام می دهم مطمئن و آرام هستم. باید از سرمربیان به دلیل اعتمادشان تشکر کنم و در زمین پاسخ اعتماد آن ها را بدهم.

 

چگونه در ۱۸ سالگی انقدر آرام هستید ؟

با حضور هواداران تیم ملی در ورزشگاه لاکارتوخا اوضاع کمی تغییر کرده است ، اما سعی من این است که تا جایی که می توانم آرام باشم. فکر میکنم این بهترین راه برای پیشرفت است.

 

روش بازی شما

من سعی می کنم درباره بازی فکر کنم ، به دنبال یار آزاد بگردم و بازی رو به جلو انجام دهم. اگر خطوط را بشکنید ، می توانید پیش روی کنید. این همیشه بهترین قسمت عمیق بازی کردن است.

 

اهمیت بازی با اسلواکی

یکی از مهمترین ( بازی های عمرم ) بود. ما باید پیروز می شدیم. گرچه برای من همه بازی ها مهم هستند. سعی می کنم همیشه طوری بازی کنم که انگار آخرین بازی حرفه ای من است و باید بهترین خودم باشم.

 

آیا از یورو لذت می برید ؟

تا حالا که در یورو بودم مانند یک بچه لذت بردم ( با خنده ) . حضور در اینجا همانند یک رویا است و من و همه اطرافیانم از آن لذت می بریم.

 

سبک بازی تیم ملی اسپانیا

بازیکنان اینجا یک مشخصه مشترک دارند. ما توپ را دوست داریم و برای دادن آن به بازیکن آزاد آن را مدام منتقل می کنیم. این چیزی است که ما را قدرتمند می کند. این گونه است که موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و باید آن ها را تمام کنیم.

 

این سبک از بازی هدف شما بوده است ؟

بله من با این سبک بزرگ شدم. من همیشه بازی های اسپانیا و بارسلونا را با فوتبالیست هایی مانند ژاوی و اینیستا که ما را قهرمان کردند، تماشا می کردم. ما سعی می کنیم فوتبالی را که دوست داریم بازی کنیم و از جوانی به آن عادت کردیم.

 

مقایسه شما با آندرس اینیستا

باعث افتخار است که با آندرس اینیستا مقایسه می شوم ، زیرا او یک فوتبالیست و انسان عالی است ، اما من باید تلاش کنم که پدری باشم و دوران حرفه ای خودم را داشته باشم. مقایسه با او دلچسب است ، اما من تلاش می کنم چیزهای متعلق به خودم را داشته باشم.

 

بازی برابر کرواسی

کرواسی یک تیم با بازیکنان فوق العاده است و همین موضوع کار را برای ما سخت می کند ، زیرا آن ها هم توپ را می خواهند و دوست دارند با مالکیت بازی کنند. هر کسی توپ را داشته باشد خطر بیشتری ایجاد خواهد کرد و کسی که توپ را ندارد رنج بیشتری خواهد کشید.

 

آیا متوقف کردن مودریچ ، کلیدی است ؟

مودریچ یک ستاره است. کرواسی بازیکنان دیگری با کیفیت بالا دارد که در سطح عالی بازی میکنند. آن ها خوب هستند ، اما ما هم خوب هستیم.

 

ارتباط با جوردی آلبا

من بازی های زیادی با جوردی آلبا انجام داده ام. اگرچه این فصل اول ما است که در کنار هم بازی می کنیم ، اما به نظر می رسد سال ها است در کنار هم هستیم. من واقعا او را دوست دارم. او کیفیت فوق العاده ای دارد. بازی کنار او باعث افتخار است و او این کار را برای من راحت می کند.

 

لوئیر انریکه

او از اولین لحظه یک فرد باشکوه با من بوده است. او با من عالی بوده است و از اعتمادش نسبت به خودم سپاسگزارم.

 

ارتباط با سرخیو بوسکتس

بوسی یک منظره است. من عاشق بازی او هستم ، اینکه چگونه هر لحظه بازی می کند و بازی را می خواند. او همیشه در جای مناسب است. من تمام فصل را با او بازی کردم و بیرون زمین هم رابطه خوبی داریم.

 

آیا بوسکتس را معلم خود می دانی ؟

سعی می کنم روی همه خصوصا او تمرکز کنم ، زیرا پستی مشابه من دارد. پیشکسوتان از جوانان حمایت می کنند ، به همان روشی که ما امید داریم. ما باید روی آن ها تمرکز کنیم و از آن ها درس بگیریم.

 

اریک گارسیا

من او را در اردوی مارس تیم ملی اسپانیا شناختم. ما رابطه بسیار خوبی داریم ، شوخی می کنیم و … . نحوه کار با توپ او دیدنی است. او چیزهای زیادی به بارسلونا خواهد آورد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

پدری : باید پاسخ اعتماد سرمربیان را در زمین مسابقه بدهم ؛ مقایسه با آندرس اینیستا برای من باعث افتخار است !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ