معمای آلابا: دفاع چپی که مدیران رئال اصرار دارند جانشین راموس شود!

0

رئال مادرید نیوز :داوید آلابا ۲۹ ساله یک بازیکن آچارفرانسه است که آنچلوتی می تواند از او در پست های مختلفی استفاده کند. او یوروی خوبی را به عنوان لیدر تیم ملی اتریش داشت که در ابتدا به عنوان دفاع میانی و بعد از آن به عنوان مدافع سمت چپ بازی کرد که البته بهترین نمایش خود را در سمت چپ داشت.

در حقیقت آلابا در ۱۰۰ درصد دقایق در یورو حضور داشت یعنی در ۳۹۰ دقیقه که تا مرحله یک هشتم نهایی سومین بازیکن با بیشترین توپربایی بود (۳۳ تا به اندازه دنی وارد) و از سویی ده دوئل را برد، سه قطع توپ داشت. در فاز هجومی نیز ۲۴۳ پاس داد که ششمین بازیکن از نظر بیشترین پاس بود و ۸۳ درصد پاسهایش به مقصد رسید. او دو پاس گل داد و ۲۸ سانتر به محوطه جریمه از جناحین داشت.

آلابا در مقابل ایتالیا به همراه اتریش جانانه جنگید. او حتی پاس گلی را با ضربه سر به آرناتوویچ داد که با افسایدی میلی متری مردود شد. داوید ۱۲۰ دقیقه بازی کرد، پنج توپ ربود، ۴۳ پاس داد و یک شوت به چارچوب داشت. او به خاطر جا ماندن در صحنه گل کیه زا مورد انتقاد قرار گرفته هر چند که برخی نیز معتقدند که او زیاد مقصر نبوده است.

اما عملکرد آلابا در یورو ابهامات را در مورد خط دفاعی رئال بیشتر کرد. او در یورو در پست دفاع چپ به مراتب بهتر از پست دفاع میانی بود. مدیران رئال اصرار دارند که بگویند که آلابا دفاع میانی است اما این بازیکن در اکثر دوران فوتبالش در سمت چپ بازی کرده و بهترین نمایش هایش را هم در همین پست داشته و مشخص نیست که چرا مدیران رئال با اصرار می خواهند که بازیکنی را به پست غیرتخصصی اش ببرند و یک دفاع چپ را به عنوان جانشین راموس معرفی کنند!

مشکل اما این جاست که در حال حاضر مارسلو و مندی در پست دفاع چپ حضور دارند و هیچ کدام از ترکیب رئال در فصل آینده جدا نمی شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

معمای آلابا: دفاع چپی که مدیران رئال اصرار دارند جانشین راموس شود!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ