عکس وزیر بهداشت انگلیس که با منشی اش رابطه نامشروع داشت

0

تصویری که در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر و مثل بمب خبر ساز شده ، نشان می‌دهد که مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس با خیانت به همسرش، یکی از دستیارانش به نام خانم «گینا کولادانگلو» را بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آغوش کشیده است. گفته می‌شود که این تصویر متعلق به ۶ «می» (۱۶ اردیبهشت) است.

هنکاک در استعفانامه خود به نخست وزیر انگلیس اذعان کرد که محدودیت‌های کرونایی را نقض کرده و تمایلی ندارد که مسائل مربوط به زندگی شخصی او، باعث انحراف تمرکز دولت در زمینه خروج از بحران کرونا شود.

وی باردیگر از مردم انگلیس به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی که خود در وضع آن‌ها دخیل بوده عذرخواهی کرد. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز اعلام کرد که از دریافت استعفانامه هنکاک متاسف است.

این تحول پس از آن صورت می‌گیرد که هفته گذشته تصویری در رسانه‌ها و فضای مجازی از وی منتشر شد که نشان می‌دهد نامبرده با خیانت به همسرش، یکی از دستیارانش به نام خانم «گینا کولادانگلو» را بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آغوش کشیده است. گفته می‌شود که این تصویر متعلق به ۶ «می» (۱۶ اردیبهشت) بوده است.

نکته جالب اینجاست که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تصویر مخفیانه وزیر بهداشت انگلیس و خانم کولادانگلو توسط یک دوربین مخفی ضبط شده که در یک دستگاه اعلام حریق روی سقف نصب شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ