راننده تاکسی ،مسافر زنش را به جای مقصد به زیر یک پل برد! +عکس

0

راننده تاکسی ۳۸ ساله و متاهل که در جنوب لندن به یک زن تجاوز کرد به مدت ۱۲ سال زندانی شد.

طبق گفته های این متجاوز او به دلیل این که مست بود و از کلوب های شبانه برگشته بود اصلا متوجه رفتار هایش نبود که با یک مسافر زن که زیر پل کنار اتوبان ایستاده بود، برخورد کرد. پس از پرسیدن مقصد و قیمت او را سوار کرد اما پس از دقایقی متوجه شد که زن از حالت و رفتار های او ترسیده و مضطرب است چون راننده با رفتار های غیراخلاقی که از خود نشان می داده است و همین امر باعث ترس او شده بود که بالاخره او را به زیر یک پل در جای خلوت و تاریک برد و به هدف شوم خود رسید و به سختی و خشونت زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد.

زنی به اداره پلیس لندن مراجعه کرد و با گریه و ناراحتی از تجاوز شب قبل که راننده تاکسی به او کرده بود، شکایت کرد.

پلیس پس از تحقیقات به عمل آمده توانست محمد را هنگام مسافر کشی دستگیر کند. او به جرم خود اعتراف کرد و گفت به دلیل مستی زیاد متوجه رفتار های غیرطبیعی خودم نبودم و بعدا که مستی از سرم رفت متوجه کار غلط خودم شدم.

دادگاه او را به ۱۲ سال حبس محکوم کرد و به همه مردم لندن اعلام کرد که وقتی سوار ماشین می شوید GPS خود را روشن کنید که در مواقع ضروری بتوانید از او استفاده کنید و به پلیس موقعیت خود را اعلام کنید.

نکته

در کشور انگلیس پوشش زنان و دختران آزاد است و اغلب زنان و دختران به صورت برهنه در مجامع عمومی حاضر می شوند .

کلوپ های شبانه در کشورهای غربی تاسیس شده تا مردم غرب در آنجا از هوس و شهوت تخلیه شوند ، ولی نه تنها تخلیه نمی شوند بلکه هوسرانی آنها بیشتر هم می شوند .

ویژگی مردم انگلیس کلوپ شبانه کلوپ جنسی فرهنگ برهنگی در غرب زندگی در لندن زندگی در انگلیس زن کاباره راننده تاکسی رابطه جنسی در انگلیس تحریک شدن در خیابان تحریک جنسی تجاوز جنسی در انگلیس تجاوز جنسی در اروپا تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به زن برهنگی زنان خارجی اخبار لندن اخبار تجاوز جنسی اخبار انگلیس آیا مردان با نگاه تحریک میشوند آزار جنسی زنان و دختران

An Uber driver who raped a passenger on the back seat of his car and took selfies of them together has been jailed for 12 years.

Married Durrani, 38, attacked the 27 year-old after picking her up outside a live music club in Clapham, south London.

He followed his victim out of the car when they reached her home and carried her back to his Toyota where he performed a sex act before raping her.

Durrani, of Streatham, south London, had claimed the woman hugged and kissed him, then went back to the car and grabbed at him after stripping for sex, Southwark Crown Court heard.

Judge David Tomlinson told Durrani: ‘I have carefully read the victim impact statement and it comes as no surprise that you have ruined her life.

‘It has affected all aspects both social and professional – the harm that you did that night was incalculable.

‘My impression of her was of someone who looked as though she had been immeasurably hurt, she looked and sounded really quite struck by what had happened.

‘I think for her to come here to further think back to that night was for her a tremendously distressing experience.

‘She fell asleep in the back of your cab and it was a warm enough evening for her to be wearing an all-in-one playsuit.

‘By then it must have been obvious to you that your customer was almost paralytically drunk.

‘Under the pretext of offering help you got out of your cab and approached her, that ought to have been the end of it but you had by then lost all sense of self control.’

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ