عامل قتل شهرک اوج دستگیر شد / انگیزه زوج جوان از قتل عام خانواده شاه میرزایی

قاتل ، قتل فجیع خانواده شاه میرزایی در شهرک اوج کرج دستگیر شد

0

ساتین نیوز : در قتل شهرک اوج یک زوج به عنوان متهم و قاتلان در این پرونده دستگیر شدند .

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، قتل شهرک اوج پرونده اش به جزئیات بیشتری رسید. در پرونده قتل شهرک اوج ۳ عضو یک خانواده در صحنه ای تلخ کشته شدند. در صحنه قتل شهرک اوج ۲ جسد مادر خانواده و پانیذ ۵ ساله در کمد دیواری کشف شد. در قتل شهرک اوج یک زوج به عنوان متهم و قاتلان در این پرونده دستگیر شدند . در قتل شهرک اوج دوست خانوادگی شان عامل این جنایت بود که هنوز عامل اصلی اعتراف نکرده است.

بازجویی از زن و شوهری که به اتهام دست داشتن در قتل زوجی جوان همراه دختر ۵ساله شان در شهرک اوج کرج دستگیر شده اند نشان می دهد که مرد جوان به دلیل اختلافات مالی، دوستش و همسر و دختر او را به قتل رسانده است.

به گزارش رکنا، این جنایت که یکی از هولناک ترین پرونده های جنایی امسال در استان البرز است روز ۳۰خردادماه امسال اتفاق افتاد. زن و شوهری که همراه دختر ۵ساله شان در طبقه اول خانه ای دوطبقه در شهرک اوج کرج زندگی می کردند چند ساعتی بود که به تماس های تلفنی بستگانشان پاسخ نمی دادند. بستگان آنها که نگران شده بودند برای بررسی ماجرا راهی این خانه شدند. درِ خانه بسته بود و به نظر می رسید کسی آنجا نباشد.

همه چیز عجیب به نظر می رسید. زوج جوان به خانواده شان گفته بودند که مهمان دارند اما حالا نه در را باز می کردند و نه به تماس های تلفنی جواب می دادند و همین موضوع نگرانی ها را بیشتر می کرد. در این شرایط بود که در خانه گشوده و در همان ورودی خانه جسد پدر خانواده مشاهده شد. شواهد نشان می داد چند ساعتی از مرگ مرد جوان می گذرد. دقایقی از برملاشدن این جنایت می گذشت که با حضور کارآگاهان جنایی تحقیقات در این باره آغاز شد. با وجود کشف جسد مرد جوان، هیچ کس از سرنوشت همسر و دختر ۵ساله وی خبر نداشت و معلوم نبود چه بلایی بر سر آنها آمده است. با اینکه در این خانه قتل اتفاق افتاد بود اما همه چیز مرتب بود و شواهدی مبنی بر وقوع درگیری در آنجا به چشم نمی خورد. همه چیز نشان می داد اعضای این خانواده در انتظار مهمان بودند اما کسی از هویت این مهمان خبر نداشت.

دوست خانوادگی عامل قتل عام خانواده کرجی

با انتقال پیکر پدر خانواده به پزشکی قانونی، تحقیقات برای یافتن همسر و دختر وی آغاز شد. از سویی کارآگاهان به دنبال شناسایی مهمان مرموز این خانه بودند که خبر رسید اتفاق مهمی در پرونده افتاده است. نزدیکان مقتول بعد از آنکه از محل جنایت بوی تعفن به مشام شان رسیده بود دوباره به جست وجو در داخل خانه پرداخته و در کمد دیواری و زیر رختخواب ها با صحنه ای هولناک روبه رو شده بودند. آنها در عین ناباوری اجساد همسر و دختر ۵ساله صاحب خانه را که آنها نیز به قتل رسیده بودند پیدا کردند. کشفی که ابعاد این جنایت را گسترده تر کرد و معلوم شد که همگی اعضای این خانواده ۳نفری کشته شده اند. با اینکه ابتدا فرضیه خودکشی در پرونده مطرح شده بود اما با کشف اجساد مادر خانواده و دخترش در کمد دیواری، بر این فرضیه خط بطلان کشیده شد. دیگر کارآگاهان حتم داشتند که هر سه عضو این خانواده قربانی جنایتی شوم شده اند. جنایتی که به احتمال زیاد از سوی یک آشنا رقم خورده است.

تجسس های افسران آگاهی در این خصوص ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام آنها به مردی که با پدر این خانواده رابطه دوستی داشت مظنون شدند. او همان مهمان مرموز بود و بررسی ها نشان می داد که روز حادثه این مرد و همسرش مهمان خانه قربانیان بوده اند و به احتمال زیاد در این جنایت دست دارند. به همین دلیل هر دو نفر دستگیر شدند و به طور جداگانه تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند. با اینکه مرد جوان دست داشتن در قتل دوستش و همسر و فرزند او را انکار می کرد اما همسرش اعتراف کرد که شوهری وی قاتل اعضای این خانواده ۳نفری است.

بازداشت عامل قتل عام خانواده شاه میرزایی در شهرک اوج

او گفت: شوهرم و دوستش مدت ها با هم رفت وآمد و شراکت کاری داشتند. اما این اواخر بر سر معامله ای دچار اختلاف شده بودند. روز حادثه آنها ما را به خانه شان دعوت کرده بودند اما شوهرم بخاطر این اختلافات تصمیم به قتل شان گرفته بود و در نهایت نیز نقشه اش را عملی کرد و دوستش را به همراه همسر و فرزندش به قتل رساند. بعد اجساد همسر و دخترش را در کمد دیواری گذاشت و دو نفری از آنجا فرار کردیم. من در این جنایت دخالتی نداشتم و فقط در آنجا حضور داشتم.

این زن در حالی جزئیات جنایت را بازگو کرد که تحقیقات تخصصی پلیس نیز نشان می داد جنایت توسط همسر او رخ داده است اما متهم اصلی همچنان قتل عام اعضای خانواده دوستش را انکار می کند و تحقیقات از او ادامه دارد.

قتل عام شهرک اوج کرج کجاست حوادث کرج اخبار کرج اخبار قتل اخبار جنایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ