پایان فصل درخشان و فوق العاده تیم زنان رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : فصل اول تاریخ تیم زنان رئال مادرید درخشان و قابل تحسین بود.

در حقیقت تیم زنان رئال در اولین فصل تاریخش نایب قهرمان لالیگا شد  و سهمیه چمپینزلیگ را گرفت. حالا رئال برای راهیابی به چمپیونزلیگ باید در آگوست بازیهای مهمی را داشته باشد. زنان رئال در این فصل تغییرات زیادی داشتند و ۹ خرید جدید در این تابستان داشتند اما با این وجود خودشان را جمع و جور کردند.

رئال مادرید فصل را در لالیگا با ۲۳ برد، پنج تساوی ، شش شکست و ۷۴ امتیاز به اتمام رساند. رئال ۷۵ گل زد و ۳۳ گل دریافت کرد و به تفاضل گل مثبت ۴۲ رسید. میانگین رئال ۲.۲ گل در هر بازی بود که دومین آمار برتر از نظر گلزنی و سومین آمار با کمترین گل خورده را داشتند.

اولگا کارمونا ستاره تیم زنان رئال در پایان بازی گفت :” اولین سال زندگی ما به یاد ماندنی بود. به بهتر شدن ادامه می دهیم و سعی می کنیم که به موفقیت های بیشتری برسیم.”

حالا تیم زنان رئال برای فصل بعد می خواهد خودش را تقویت کند، در پلی آف موفق شود و به چمپیونزلیگ فصل بعد برسد و هدف برای فصل اینده کسب حداقل یکی از سه جام یعنی لیگ، چمپیونزلیگ و کوپا است هر چند که کار اسانی پیش روی رئال نیست چرا که بارسا تیم باتجربه و قدرتمندی را در این سالها ساخته و رئال به زمان نیاز دارد تا بتواند به آنها نزدیک شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پایان فصل درخشان و فوق العاده تیم زنان رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ