شهریار شهامت نامزد زهرا امیر ابراهیمی کیست؟ +عکس

0

«شهریار شهامت» بازیگر تاتر و سینما و نامزد سابق زهراامیر ابراهیمی در آثاری همچون «وقت چیدن گردوها»، «قدمگاه»، «پوپک و مش ماشاالله»، «ورود آقایان ممنوع» به عنوان «بازیگر»، «دستیار دوم کارگردان»، «دستیار صحنه»، «دستیار لباس»، «تصویربردار پشت صحنه»، «با تشکر از» حضور داشته است.

در آن زمان که فیلم خصوصی او با زهراامیر ابراهیمی پخش شد همه او را مقصر اصلی پخش شدن فیلم می دانستند ولی او همیشه این موضوع را تکذیب می کرد و در آخر مجبور شد برای در امان ماندن از فشار افکار عمومی به گرجستان مهاجرت کند.

شهریار شهامت هیچ نقشی در (تهیه و توزیع) آن فیلم نداشته است، به نظر خود خانم ابراهیمی این فیلم را ضبط کرده است.

زهرا امیرابراهیمی می‌گوید تا مدتها فکر می‌کرده که دوست پسر سابق که در آن فیلم بوده، این ویدئو را منتشر کرده است، اما چندی بعد متوجه شده که ویدئو را شخص سومی به دست آورده و منتشر کرده است.

همسر زهرا امیرابراهیمی شهریار شهامت کیست شهریار شهامت زهرا امیر ابراهیمی دوست پسر زهرا امیر ابراهیمی بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

توئیت میرا قربانی‌فر (روزنامه نگار)

در همان زمان شهریار شهامت، نامزد زهرا امیرابراهیمی را از گرجستان به ایران برگرداندند و بازداشت شد. تا مدتها تحت فشار بود و بعد از اثبات اینکه پخش فیلم کار او نبوده از سوی جامعه مغضوب بود. شهریار شهامت تئاتری بود اما مهاجرت کرد چون نتوانست به افکار عمومی ثابت کند که پخش فیلم کار او نبوده.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ