کنعانی زادگان مأمور مهر یک پرسپولیسی شد

0

پرسپولیس نیوز

 یونس شاکری مهاجم بلندقامت و زهردار گل‌گهری‌ها امید اول امیر قلعه‌نویی در دیدار حیثیثی با پرسپولیس است چرا که گل‌گهر در صورت پیروزی می‌تواند جایگاه چهارم جدول را بدست بیاورد.

شاکری هم به مانند منشا باید در مقابل تیم سابقش به میدان برود، مهاجم نیشابوری که در لیگ دوازدهم از ابومسلم به پرسپولیس رفت اما روزهای بدی را در این تیم گذراند و چندان فرصت بازی پیدا نکرد.

اما حالا شاکری که در این فصل ۶گل توانسته به ثمر برساند، می‌خواهد مقابل تیم سابق خود اعاده حیثیت کند و با درخشش مقابل شاگردان یحیی، نگذارد آن‌ها همچون بازی رفت پیروزی کوبنده ای کسب کنند.

درهمین راستا شنیدیم محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس مأمورمهار یونس شاکری است.

ازآنجایی که یونس شاکری مهاجم خوش پرش و سرزنی است بنابراین محمد حسین کنعانی زادگان وظیفه دارد دراین دیدار روی توپ های هوایی با مهاجم نیشابوری گل گهربپرد و اجازه ندهد سربزند.

البته یونس شاکری در دیدار رفت درحالی توفیق گلزنی پیدا نکرد که دو مدافع میانی پرسپولیس سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا بودند.

محمد حسین کنعانی زادگان سرزن درآن دیدار غایب بود و کمال کامیابی نیا با وجود قد و قامت کوتاه تر با استفاده ازهوش بالای خودش به خوبی برابر مهاجمان گل گهرسیرجان ایستادگی کرد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

کنعانی زادگان مأمور مهر یک پرسپولیسی شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ