علی دایی در کدام کشور واکسن کرونا تزریق کرده است؟

0

علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا خودش واکسن زده است گفت: من خارج از ایران واکسن زدم. دلیلی هم ندارد که بگویم نزده‌ام. من نگران خانواده، دخترم و … هستم. من کارم این است که در دفترم با خیلی‌ها در ارتباط باشم.

حداقل به این شکل مبتلا نمی‌شوم و به خانواده‌ام آسیبی نمی‌رسد. واکسیناسیون خیلی مهم است. من می‌توانستم بگویم نزده‌ام اما واکسن زده‌ام. مسافرت رفتم و قبل از عید واکسن زدم. کسی با واکسن نزدن و زدن پهلوان نمی‌شود. چرا به دروغ بگویم که واکسن نزده‌ام.

* اگر کسب و کار را تعطیل کنیم،‌ سفره مردم چه می‌شود؟

دایی درباره مشکلات کسب‌وکارها در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: مطمئنا خیلی آسیب رسانده است. در این وضعیت کرونایی، رستوران باز کرده بودم و حداقل ۵۰ تا ۶۰ نفر مستقیما نان می‌بردند. خیلی مواقع بود که دو هفته تا یک ماه تعطیل کردم. همه این‌ها تحت الشعاع کرونا قرار گرفته است. کارمندی که احتیاج دارد و نتواند کار کند، از کجا تامین معاش می‌کند؟

شانس آوردیم که به فکر درآمد نبودیم که بخواهیم درآمدی داشته باشیم یا در بحث پوشاک و فروشگاه ورزشی دو، سه سال است که واردات ممنوع شده است. ما چه کردیم؟ کرونا آمد و تعطیل شدیم. این اتفاق کارهای مردم را تحت الشعاع قرار داده است. ما زمین نخوردیم چون فکر درآمدزایی از رستوران و جاهای دیگر نبودیم. به خاطر علاقه خودم این کار را کردم که ۵۰، ۶۰ نفر نانی به خانه خود ببرند. باید این مسائل را جبران کنیم.

خیلی راحت است که بنشینم و بگویم یک ماه تعطیل است. سفره مردم چه می‌شود؟ کسی که حقوق نگیرد، چه کار می‌کند؟ متاسفانه تصمیمات ما طوری است که از همان سیستم می‌آید. این باعث شده که این همه جوان بیکار، دزدی و یقه گیری کنند و هزاران اتفاق دیگر بیفتد. اولین چیز این است که از نظر اقتصادی مردم را تامین کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ