ناچو در آستانه تمدید قرارداد سه ساله؛ مردی که کل عمرش را در رئال بوده!

0

رئال مادرید نیوز : امروز بیستمین سالگرد ورود ناچو به آکادمی رئال مادرید است. این بازیکن که حالا ۳۱ ساله است درست ۲۰ سال پیش در نین روزی وارد آکادمی رئال مادرید شد.

ناچو به حالا گفته منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد سه ساله است و احتمالا این خبر تا ساعاتی دیگر اعلام می شود. بدین ترتیب ناچو تا ۳۴ سالگی در رئال می ماند. با رفتن راموس در حال حاضر ناچو کاپیتان چهارم رئال مادرید است که هیچ بعید نیست که تا زمان پایان قراردادش به یکی از کاپیتان های اصلی تیم تبدیل شود.

ناچو حالا در مسیر تبدیل شدن به یکی از معدود بازیکنان تاریخ رئال است که کل عمرش را در رئال مادرید سپری کرده است.دنی کارواخال و لوکاس وازکز هم هر چند که در آکادمی رئال رشد کردند اما یک سال از رئال جدا شدند تا به لورکوزن و اسپانیول بروند. ناچو از اول ژوئن ۲۰۰۱ که وارد تیم نونهالان رئال شد هرگز پیراهنی جز رئال را نپوشیده است. او در فصل ۱۲-۲۰۱۱ وارد تیم بزرگسالان شد که به تدریج نقش پررنگ تری را پیدا کرد و حالا یکی از بزرگان رختکن رئال مادرید به شمار می رود. لوئیز انریکه به خاطر دعوت نکردن از ناچو در لیست یورو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و حالا رئال می خواهد با تمدید قرارداد سه ساله به این بازیکن پاداش بدهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ناچو در آستانه تمدید قرارداد سه ساله؛ مردی که کل عمرش را در رئال بوده!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ