نتیجه بازی ایتالیا و بلژیک چند چند خواهد شد؟

0

در حساس‌ترین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی هم تیم‌های ملی ایتالیا و بلژیک به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان یورو ۲۰۲۰ داشته باشد، زیرا از این ۲ تیم به عنوان اصلی‌ترین شانس‌های کسب عنوان قهرمانی یاد می‌شود.

ایتالیا – بلژیک/ جمعه ۱۱ تیر ماه ساعت ۲۳:۳۰

تاریخ برگزاری: جمعه، ۱۱ تیر ۱۴۰۰ (۲ جولای ۲۰۲۱)
ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران
مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس آرنا، مونیخ
داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی) | داور VAR: باستین دانکرت (آلمان)

ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ کار خود را با ۲ پیروزی متوالی ۳ بر صفر مقابل ترکیه و سوئیس آغاز کرد. آن‌ها سپس در بازی آخر مرحله گروهی با یک گل از سد ولز گذشتند تا قاطعانه به مرحله حذفی صعود کنند. با این وجود کار شاگردان مانچینی مقابل اتریش در مرحله یک هشتم به ۱۲۰ دقیقه کشید، اما در نهایت لاجوردی پوشان با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشتند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا بهترین بازیکنان ایتالیا بلژیک کجاست بلژیک برنامه بازیهای یورو 2020 به وقت ایران بازیکنان تیم ملی بلژیک ایتالیا کجاست

بلژیک هم تقریبا در شرایطی مشابه ایتالیا با ۳ پیروزی متوالی به مرحله یک هشتم صعود کرد. بلژیکی‌ها در مرحله یک هشتم با تک گل زیبای هازارد مقابل پرتغال به پیروزی رسیدند تا مدافع عنوان قهرمانی را حذف کنند. بزرگ‌ترین نگرانی بلژیکی‌ها برای این مسابقه مربوط به مصدومیت ادن هازارد و کوین دی بروینه است که شاید به بازی با ایتالیا نرسند.

خبر خوب برای ایتالیایی‌ها بازگشت فلورنزی به تمرینات گروهی است. فلورنزی در بازی با ترکیه مصدوم شد و مانچینی را مجبور کرد تا از دی لورنزو در ترکیب اصلی استفاده کند.

ترکیب احتمالی ایتالیا: دوناروما، بونوچی، آچربی، اسپیناتزولا، دی لورنزو، جورجینیو، بارلا، لوکاتلی، اینسینیه، براردی و ایموبیله

ترکیب احتمالی بلژیک: کورتوا، فرمالن، فرتونگن، آلدروایرلد، مونیه، هازارد، تیلیمانس، ویتسل، کاراسکو، مرتنز و لوکاکو

غایبان بلژیک و ایتالیا

بلژیک: تیموتی کاستانیه به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت، ادامه یورو را از دست داده است. حضور ادن هازارد و کوین دی بروین برای بازی با ایتالیا در هاله ای از ابهام است و ممکن است آن ها به این بازی نرسند. آلدرویرلد، فرمائلن و تورگان هازارد کارت زرد بگیرند، بازی بعدی را از دست می دهند.

ایتالیا: مصدومی ندارند. نیکولو بارلا، جووانی دی لورنتزو و متئو پسینا در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعد محروم می شوند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ