پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود/ استقلال در دربی حذفی روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زند

0

پرسپولیس نیوز

غلامرضا فتح آبادی مهاجم پیشین تیم ملی ابتدا در خصوص همگروهی ایران با کره جنوبی، عراق، امارات، سوریه و لبنان به پرسپولیس نیوز گفت: ما نباید هیچ کدام از این تیم‌ها را دست کم بگیریم حتی لبنان که سابقه شکست خوردن مقابل این تیم را در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش داریم. یا حتی سوریه و عراق که می‌توانند برای ما دردسرهای زیادی درست کنند. همانطور که عراق در زمان سرمربیگری ویلموتس با دو گل ایران را شکست داد.

وی افزود: به نظر من کره جنوبی، عراق و امارات اصلی‌ترین رقبای ما در این مرحله هستند ولی تیمی که می‌تواند سد راه ایران شود احتمالا کره‌جنوبی خواهد بود چرا که همواره جزو تیم های صعود کننده به جام جهانی بوده و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی با تمام قدرت به میدان می‌رود و ما بارها با این تیم همگروه شده ایم.

فتح آبادی که سال‌ها در دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده است درباره لیگ برتر نیز به پرسپولیس نیوز گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است اما استقلال به نظر نمی‌رسد شانس زیادی داشته باشد. با این وجود در جام حذفی من انگیزه استقلال را برای گرفتن جام بسیار بالا می‌بینم و پرسپولیس در دربی حذفی ۹۰ دقیقه سخت را پشت سر خواهد گذاشت. من فکر می‌کنم لیگ‌ برتر به پرسپولیس برسد و جام حذفی به استقلال اما استقلال در لیگ برتر هم می تواند سهمیه آسیایی بگیرد.

وی اضافه کرد: این روزها فوتبال باشگاهی ایران با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کند و بحث داوری‌ها نیز مشکلاتی را به وجود آورده که امیدواریم در روزهای پایانی لیگ برتر و جام حذفی برطرف شود.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود/ استقلال در دربی حذفی روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ