شرط امباپه برای تمدید که با مخالفت پی اس جی مواجه شد

0

رئال مادرید نیوز : کیلیان امباپه این روزها در تعطیلات به سر می برد و منتظر جلسه ای با پی اس جی برای مشخص شدن تکلیف آینده اش است. این بازیکن عملا به فرانسوی ها اعلام کرده است که قراردادش را تمدید نمی کند. البته او نمی خواهد با جنگ و درگیری جدا شود و به همین خاطر یا به شکل صلح آمیز در این تابستان جدا می شود یا منتظر جدا شدنش به صورت رایگان در تابستان ۲۰۲۲ می ماند.

در حال حاضر گزینه دوم به گفته مارکا محتمل تر به نظر می رسد چرا که رویای امباپه این است که به رئال بیاید اما پی اس جی حاضر نیست. کیلیان به پی اس جی اعلام کرده است که فقط به یک شرط حاضر به تمدید می شود آن هم در صورتی که بندی در مورد انتقال به رئال مادرید در قراردادش وجود داشته باشد اما پاریسی ها با این مسئله کاملا مخالف هستند. البته این مسئله از نظر حقوقی هم دچار ایرادهایی است چرا که در فوتبال فرانسه بندهای آزاد سازی برای بازیکنان ممنوع شده است آن هم در حالی که در لیگ هایی نظیر ایتالیا و اسپانیا این مسئله کاملا معمول است.بدین ترتیب تنها گزینه این است که پی اس جی و رئال به صورت شفاهی با هم به توافق برسند اما این گزینه هم ریسکی است. به طور مثال در زمان انتقال نیمار به پی اس جی گفته می شد که تیم فرانسوی با بارسا توافق شفاهی داشته است اما هرگز چنین توافقی عملی نشد و در نهایت پاریسی ها مجبور شدند که رقم فسخ قرارداد وی را بپردازند.

به نظر می رسد که پی اس جی تمایلی به این که بند آزادسازی را برای قرارداد امباپه در نظر بگیرد، ندارد هر چند که می دانند این خطر وجود دارد که او را در تابستان ۲۰۲۲ رایگان از دست بدهند و هیچ درآمدی از این کار نصیبشان نشود. فصل گذشته تیاگو سیلوا و کاوانی به صورت رایگان از پی اس جی آزاد شدند اما تیم فرانسوی سالها از انها استفاده کرد اما حالا از دست دادن امباپه تنها پس از پنج سال آن هم به صورت رایگان یک ضرر مالی سنگین برای ا«هاست. به هر صورت باید دید که چه سرنوشتی در انتظار این ماجراست اما به نظر می رسد که امباپه تا جایی که بتواند تلاش خود را می کند تا به رویایش برسد و پیراهن رئال مادرید را به تن کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شرط امباپه برای تمدید که با مخالفت پی اس جی مواجه شد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ