جوگیری دردسرساز مدیران/ اگر پول نیست چرا قراردادچند میلیاردی می بندید؟

0

پرسپولیس نیوز

در باشگاه پرسپولیس مدیریت های قبلی جوگیر شده بوده و قراردادهای آنچنانی بستند و حالا مدیران فعلی مانده اند و بازیکنانی که به درستی پولشان را می خواهند و حرف بیراهی نمی زنند.
مشکل اصلا مشکل پیچیده ای نیست. اول فصل با بازیکنی که یک میلیارد هم نمی ارزید،۶ میلیارد قرارداد بسته اند و حالا نمی دانند باید سرشان را با کدام دستمال ببندند؟!

استقلال و پرسپولیس باید بالای ۱۰۰ میلیارد تومان پول بازیکن بدهند و هرکدام حداقل ۴۰ میلیارد کم دارند!جالب اینجاست که پول کارگزار هم پیش خور شده و مدیران واقعا راهکار دیگری ندارند. یکسری پولدار هم در اطراف دو تیم بودند که حالا دیگر نیستند.البته همان پولدارها هم گاهی کار را خراب می کردند چون سیستم مالی باشگاهها از بیخ وبن مشکل دارد و شفاف نیست.

نکته دیگر این که هواداران تیمها که از آنهاپول قرض می گیرند تا بدهی های مدیران هنرمند قبلی را بدهند،غریبه ترین آدمها هستند و حتی از کوچکترین مسائل مالی باشگاه محبوبشان خبر ندارند. در واقع آقایانی که صبح تا شب شعار می دهند تیم متعلق به مردم است و از همین مردم پول می گیرند،به وقتش مردم را کاملا غریبه می دانند که البته همه این عجایب ریشه در انتخاب های غلط مدیران دارد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

جوگیری دردسرساز مدیران/ اگر پول نیست چرا قراردادچند میلیاردی می بندید؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ