بیوگرافی مارکو آسنسیو +عکس همسرش

0

مارکو آسنسیو  Marco Asensio متولد ۲۱ ژانویه ۱۹۹۶ ( قد :۱۸۲ ، وزن : ۷۶ ) بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل پالما اسپانیا است که برای باشگاه فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند.

از باشگاه‌هایی که آسنسیو در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال مایورکا بی، باشگاه فوتبال مایورکا، باشگاه فوتبال اسپانیول و رئال مادرید اشاره کرد.

همسر مارکو آسنسیو همسر فوتبالیستها همسر بازیکنان رئال مادرید ساندرا گارال کیست دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی مارکو آسنسیو اینستاگرام مارکو آسنسیو Sandra Garal Marco Asensio

دوران حرفه ای آسنسیو

آسنسیو جزئی از ترکیب مایورکا بود که از سال ۱۱ سالگی با این باشگاه همراه بود. او در ۱۷ سالگی در دسته دوم اسپانیا به میدان رفت. در آن فصل، او ۵۶ بازی انجام داد و ۷ گل برای مایورکا به ثمر رساند. رئال مادرید مارکو آسنسیو را در دسامبر ۲۰۱۴ وقتی ۱۸ ساله بود و فقط ۱۴ ماه برای مایورکا بازی کرده بود، به خدمت گرفت. قیمت انتقال وی به رئال مادرید او ۳٫۵ میلیون یورو بود. او در به مدت دو فصل در تیم‌های مایورکا و اسپانیول به صورت قرضی بازی کرد و دوباره به تیم رئال مادرید بازگردانده شد. آسنسیو در ابتدای کار با حضور یک فصلی خود به عنوان پدیده لالیگا فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ انتخاب شد.

عکس های مارکو آسنسیو و همسرش (نامزدش)

آسنسیو در ادامه تا پیش فصل ۲۰۱۷ لالیگا در هر سه تورنمنت معتبر سوپرجام اروپا، سوپر جام فوتبال اسپانیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷ که حضور داشت، موفق به گلزنی شد. وی در تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا نیز خوش درخشید و در رقابت‌های یورو زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مهاجم مرکزی مسابقات انتخاب شد.

خانواده آسنسیو

مارکو آسنسیو مادری هلندی و پدری اسپانیایی دارد. پدر وی گیلبرتو از بازیکنان مشهور اسپانیا می باشد که در گفتگو های خود اعلام کرد دوست داشت که پسرش در تیم بیلبائو بازی می کرد اما این اتفاق رخ نداد. مارکو آسنسیو همچنین یک برادر دارد و مادرش فوت کرده است.

شروع از مایورکا

این بازیکن مشهور وقتی که ۱۱ سال سن داشت در تیم مایورکا بود وی یک فصل و به مدت ۱۴ ماه در تیم مایورکا بازی کرد. مارکو وقتی که ۱۷ سال سن داشت در لیگ دسته دو اسپانیا به میدان بازی رفت و در آن فصل ۵۶ بازی انجام داد و ۷ گل برای تیمش (مایورکا) به ثمر رساند.

از مایورکا تا رئال مادرید

مارکو آسنسیو ۱۴ نوامبر ۲۰۱۴ وقتی ۱۸ سال سن داشت به تیم رویایی خود یعنی رئال مادرید به مدت ۶ سال به قیمت ۳.۹ یورو از تیم مایورکا انتقال یافت. پدر مارکو می گوید وقتی مارکو ۸ ساله بود  من با مدیر رئال مادرید در تیم مایورکا دیدن کردم و آن زمان به او گفتم که روزی پسرم در رئال بازی خواهد کرد.

از اسپانیول تا تعریف دل بوسکه

این بازیکن جوان یک فصل به صورت قرضی در تیم اسپانیول بازی کرد و به دلیل حضور چشم گیرش در آن تیم مورد تعریف و تمجید ویسنته دل بوسکه قرار گرفت وی وی این چنین گفت:آسنسیو مستعدترین بازیکن فوتبال اسپانیاست.

همسر مارکو آسنسیو

در تولد ۲۳ سالگی آسنسیو یک چهره اینستاگرامی به نام ساندرا گارال در آن مراسم حضور داشت و با این چهره فوتبالی در همانجا دوست شدند که این رابطه از سال ۲۰۱۸ شروع شده و تا کنون با هم ازدواج کردند

جالب است بدانید خانم ساندرا علاقه زیادی به باشگاه رقیب رئال مادرید یعنی اتلتیکومادرید دارد و طرفدار این تیم است

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ