آنچلوتی و شروع پیش فصل با بازیکنانی که آینده شان مورد تردید است

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید ۲۲-۲۰۲۱ روز دوشنبه با تردیدهای بسیاری کارش را آغاز کرد. یکی از تردیدهای اصلی برای این تابستان مربوط به خرید امباپه است. از سویی در برخی پست ها نیز ترافیک بازیکن وجود دارد و برخی مازادها باید جدا شوند.عجیب این که از ۱۲ بازیکن تیم بزرگسالان که در تمرینات شرکت می کند تعداد زیادی در لیست فروش هستند یا این که آینده شان نامشخص است.

یکی از اولین تردییدها مربوط به لونین دروازه بان ذخیره رئال است که فصل گذشته فقط یک بازی داشت. دروازه بان اوکراینی در سه سال اخیر فقط سی بازی داشته که ۲۰ تایش در لیگ دسته دو با اوویدو بود. این بازیکن اگر بخواهد بیشتر بازی کند باید از رئال جدا شود. در خط دفاعی ، آنچلوتی فعلا شش بازیکن در تمریناتش ندارد اما اودریوزولا جایی در تیم ندارد چرا که کارواخال و لوکاس مدافعان راست تیم خواهند بود. مارسلو با وجود نیمکت نشین بودن تصمیم گرفته که بماند و مندی نیز دفاع چپ اصلی تیم است. ناچو نیز یکی از کاپیتان هاست و به زودی قراردادش تمدید می شود.

در خط هافبک، اودگارد و براهیم از قراردادهای قرضی شان برگشته اند اما شرایطشان متفاوت است. اولی با اعتماد آنچلوتی در تیم می ماند اما دومی در تلاش است تا به باشگاه برگردد. ایسکو اما در دو تمرین اول حضور نداشته و البته به نظر می رسد که اینده اش به دور از رئال و در میلان رقم خواهد خورد.در میان مهاجمان حاضر در تمرینات این روزهای رئال فقط ماندن رودریگو قطعی است. یوویچ و ماریانو هر دو با آینده ای مبهم مواجه هستند و باشگاه مشکلی با رفتنشان ندارد.

شانزده بازیکن رئال به علت حضور در بازیهای ملی در تمرینات حضور ندارند که البته از میان آنها نیز اینده بازیکنانی نظیر بیل و هازارد چندان مشخص نیست و احتمال رفتنشان وجود دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنچلوتی و شروع پیش فصل با بازیکنانی که آینده شان مورد تردید است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ