فیروز کریمی چهارمین قربانی استقلالی مجیدی

0

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی مقابل یکی دیگر از سرمربیان استقلالی شاغل در لیگ پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم استقلال و تراکتور با نتیجه ۲-۱ به سود استقلال به پایان رسید تا مجیدی برنده تقابل با مربی‌ای شود که نه تنها او را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده بود بلکه در استقلال هم سابقه سرمربیگری مجیدی را داشته است.

مجیدی از روزی که به استقلال بازگشته، آمار خوبی جلوی مربیان استقلالی شاغال در لیگ داشته. جواد نکونام، مهدی رحمتی، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان و فیروز کریمی، ۵ مربی استقلالی هستند که تا امروز مقابل تیم فرهاد مجیدی قرار گرفته‌اند و از این جمع، فقط منصوریان با آلومینیوم اراک توانسته استقلال را متوقف کند و فولاد، شهرخودرو، گل گهر و تراکتور با سرمربیان استقلالی‌شان به مجیدی باخته‌اند.

مجیدی تا پایان لیگ با سه مربی استقلالی دیگر هم بازی دارد. او هفته آینده باید به مصاف سایپا برود که فراز کمالوند رفیق قدیمی فرهاد و دستیار سابق او در استقلال بازی کند و بعد از دربی جام حذفی هم به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت و باید مقابل محمود فکری قرار بگیرد.

مجیدی تا قبل از پایان لیگ با یک مربی استقلالی دیگر هم بازی خواه داشت و باید به مصاف نساجی و ساکت الهامی برود. مربی‌ای که سابقه حضور در کادر فنی استقلال را داشته است.

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

فیروز کریمی چهارمین قربانی استقلالی مجیدی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ