هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال؛ فرصتی دوباره که در اختیار یک استقلالی قرار می‌گیرد

0

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال استقلال در حالی امشب به مصاف سایپا می رود که دو مدافع چپ اصلی اش را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، امشب و در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر میهمان سایپا است که این دیدار برای هر دو تیم به لحاظ جدولی بسیار حائز اهمیت است.

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را آماده این بازی می‌کند که محمد نادری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و میلیچ نیز تهران را ترک کرد و گفته می‌شود برای همیشه از استقلال جدا شد.

در غیاب میلیچ و نادری، احتمال اینکه امشب متین کریم زاده در ترکیب ثابت آبی‌ها مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد و در غیر این صورت مجیدی از یک بازیکن غیر تخصصی در این پست استفاده خواهد کرد.

کریم زاده در این فصل فرصت‌های زیادی برای اثبات خود پیدا نکرده و تنها یک بار در نیم فصل دوم مقابل پیکان از او در ترکیب ثابت استفاده شد که در آن بازی هم از ابتدای نیمه دوم جای خودش را به مهدی پور داده بود. کریم زاده به جز آن یک بازی، در سایر دیدارهایی که مورد استفاده قرار گرفته به عنوان بازیکن تعویضی و در دقایق انتهایی بازی به میدان رفته است. این بازیکن در ۱۳ بازی به میدان رفته و جمع دقایق حضورش در بازی نیز به ۱۵۰ دقیقه می‌رسد.

در صورتی که کریم زاده امشب در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گیرد، این فرصت را دارد که با ارائه نمایش مطلوب، استقلالی‌ها را مجاب به ادامه استفاده از خودش در هفته های باقی مانده تا پایان فصل نماید.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت ۱۹:۵۰ امشب و به میزبانی سایپا برگزار می‌شود.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال؛ فرصتی دوباره که در اختیار یک استقلالی قرار می‌گیرد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ