اوضاع و احوال متفاوت استقلال و پرسپولیس در قیاس با روزی که فغانی از ایران مهاجرت کرد

0

پرسپولیس نیوز

اگرچه فدراسیون فوتبال هنوز به‌صورت رسمی نام تیم داوری جدال پنجشنبه استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی را اعلام نکرده ولی به احتمال زیاد این وظیفه برعهده علیرضا فغانی مطرح‌ترین داور تاریخ فوتبال ایران گذاشته خواهد شد؛ داوری که مدتی است در استرالیا زندگی می‌کند ولی خودش برای کمک به فوتبال کشورمان ابراز تمایل کرده است.

فغانی با فضای قضاوت جدال استقلال و پرسپولیس اصلاً بیگانه نیست و طی سالیان گذشته بارها چنین وظیفه‌ای را برعهده داشته است ولی به خاطر دور شدن از کشور و فراهم شدن شرایط جهت قضاوت سایر داوران ،حالا نزدیک به سه سال است که چنین کاری را انجام نداده است.

بیشتر بخوانید:

  • ناظر داوری فدراسیون فوتبال: خدا فغانی را برای ما رساند!
  • قضاوت فغانی در لیگ قهرمانان آسیا

داور جدال رده‌بندی جام جهانی روسیه آخرین بار در پنجم مهر ماه سال ۹۷ قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس را برعهده گرفت و مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. البته شرایط دوتیم در قیاس با آن بازی حالا به معنای واقعی کلمه متفاوت شده است. دیگر نه خبری از شفر روی نیمکت آبی‌ها است و نه اثری از برانکو در جمع قرمزها.

بسیاری از بازیکنان آن بازی نیز حالا دیگر در جمع سرخابی های پایتخت حضور ندارند و وضعیت کاملاً تغییر یافته است. در چنین اوضاع و احوالی علیرضا فغانی (البته اگر در دقیقه ۹۰ همه چیز عوض نشده و داور دیگری برای قضاوت مسابقه استقلال و پرسپولیس انتخاب نشود) پنج شنبه هفته جاری پس از سپری‌شدن ۱۰۲۲ روز دوباره سوت آغاز تقابل قطب‌های سنتی فوتبال ایران را به صدا درخواهد آورد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

اوضاع و احوال متفاوت استقلال و پرسپولیس در قیاس با روزی که فغانی از ایران مهاجرت کرد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ