سریال زندگی زیباست چند قسمت است؟

0

“سریال زندگی زیباست”، با نام قبلی عشق مجموعه تلویزیونی (ایرانی) محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی قاسم جعفری است که پس ۲ سال بلاتکلیفی در نهایت تیرماه ۱۴۰۰ بدون اطلاع رسانی بطور ناگهانی در ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش شد.

این سریال محصول سال ۹۸ و در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده است. در پی پخش نشدن این سریال بازیگران جوان سریال، به علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما نامه ای اعتراضی نوشتند و درخواست کردند سریالشان پس از یک سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود. در بخشی از نامه آنها خطاب به رئیس صداوسیما آمده بود: الان پر از سرکوب و ناامیدی این نامه را می‌نویسیم که شاید بخوانید، شاید به دستتان برسد که بتوانیم حقمان را پس بگیریم.

فیلمنامه‌ای که توسط سازمان صدا و سیما تصویب می‌شود، ساخته می‌شود اما حاصلش توسط همان سازمان بلاتکلیف می‌ماند… ما سعی کردیم بهترین خودمان را ارائه بدهیم که جواب‌گوی مخاطب هم‌نسل‌مان باشیم اما عدم پخش سریالی که با تمام قواعد سازمان ساخته شده، شوخی نیست؟

قاسم جعفری کارگردان کجاست عوامل سریال زندگی زیباست سریال زندگی زیباست داستان سریال زندگی زیباست جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال زندگی زیباست اخبار فیلم و سریال

تعداد قسمت های سریال زندگی زیباست

زندگی زیباست در قالب ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در تهران، کویر طبس، یزد، مشهد، چالوس و بندر چابهار تصویربرداری شده است. حدود ۲۰ بازیگر جوان تئاتری برای اولین بار در این سریال جلوی دوربین رفته  و شخصیت های اصلی سریال را بازی می کنند.

قاسم جعفری کارگردانی سریال‌های همچون خط قرمز، کمکم کن و مسافری از هند را در کارنامه دارد.

عوامل سازنده این سریال عبارتند از نویسندگان: پریسا شمس و حامد افضلی  مدیران تصویربرداری: افشین علیزاده و مصطفی احمدیان

بازیگران :

سعید زارعی
شهرزاد جعفری
سجاد بابایی
سارا مقربی
آزاده سیفی
علیرضا رسولی
رامین جعفری
ستایش رجایی نیا
حمید رشید
یاسمین خلدبرین
ثریا قاسمی
بیژن بنفشه خواه
نیما رئیسی
مهتاج نجومی
امید روحانی
رسول نجفیان
جمشید جهان زاده
اردلان شجاع کاوه
صحرا اسدالهی
سیاوش قلعه وردی
علیرضا ناصحی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ