وایخو:«عدم شناخت شرایط باعث شد تا در دوره اولم در رئال زیاد بازی نکنم»

0

رئال مادرید نیوز : خسوس وایخو بازیکن اسپانیایی پس از یک سال و نیم حضور قرضی در گرانادا به رئال برگشته البته فعلا باید به المپیک برود و در آن جا در تیم زیر ۲۴ سال اسپانیا حضور داشته باشد.

وی در مورد حضور در المپیک گفت:” وقتی به تیم ملی می روی سعی می کنی که سطح تیمی فوق العاده ای داشته باشی. سعی می کنیم که از نظر فردی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. وقتی در ساراگوسا بودم در تیم های پایه اسپانیا حضور داشتم و وقتی به رئال ملحق شدم و قرضی به تیم فرانکفورت رفتم هم در یوروی زیر ۲۱ سال عملکرد خوبی داشتم و فصل بعدش به رئال برگشتم. همیشه خاطرات خوشی از تورنمنت های تابستانی با تیم های ملی داشتم و امیدوارم که اسمال نیز همین طور باشد.”

وی در مورد کاهش مصدومیت هایش در گرانادا هم صحبت کرد:” قطعا سبک تمرینات تاثیر دارد و مهم است که بدانی وقتی تمرینات جدی تر یا آرام تر است چه کار کنی. سعی کردم که به بهترین شکل اماده شوم تا با انرژی در بازیها حضور داشته باشم. هر روز از بازی کنار هم تیمی هایم لذت بردم. سعی کردم که برای حضور در خدمت مربی آماده باشم. از یک سال و نیم حضور در گرانادا خیلی لذت بردم. ”

وی در مورد دوره اولش در رئال هم صحبت کرد:” سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و در خدمت تیم باشم. گاهی عدم شناخت باعث می شود که نتوانی بازی کنی و تعداد بازیهای زیادی در رئال نداشتم اما درس گرفتم و خوشحالم که تصمیم گرفتم که به گرانادا بروم.  این تصمیم بسیار درستی بود. فعلا بازار نقل و انتقالات کم تحرک بوده اما پس از یورو کمی انتقال ها آغاز شده است. من در این جا آرامش دارم. روی تمرینات و تیم المپیک تمرکز دارم و بعد از آن ببینیم چه خواهد شد.”

اگر واران از رئال جدا شود گفته می شود که وایخو مدافع میانی چهارم رئال در فصل آینده خواهد بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

وایخو:«عدم شناخت شرایط باعث شد تا در دوره اولم در رئال زیاد بازی نکنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ