سبایوس:«می خواهم در رئال مادرید موفق شوم، دو سال دیگر قرارداد دارم»

0

رئال مادرید نیوز : دنی سبایوس هافبک رئال مادرید که در دو فصل اخیر قرضی به آرسنال رفته دوباره به برنابئو برگشته اما باید به المپیک برود و این روزها نیز در اردوی تیم المپیک اسپانیا حضور دارد. وی در مورد شرایط خودش صحبت کرد.

حس و حالش پس از تعطیلات:” پس از تابستانی با بیش از ۳۰ روز تعطیلات به نظرم شرایط خیلی خوبی دارم. خوشحالم که این جا در کنار هم تیمی هایم و در کادر فنی فوق العاده هستم. انگیزه بالایی برای المپیک دارم. البته در تعطیلات استراحت زیادی نداشتم. پس از پایان فصل با آرسنال شش روز استراحت کردم و بعد از آن بی وقفه تمرین کردم. شرایط خوبی دارم. مهم است که در یک تورنمنت ویژه حضور داشته باشم اما سعی کردم که بدتم را با تمرینات اختصاصی آماده نگه دارم.”

چهار سال پیش رئالی شدی:” من بازیکن متفاوتی نسبت به آن زمان هستم. در سال ۲۰۱۷ فقط ۲۱ سال سن داشتم. حالا تجربه دو سال حضور در آرسنال و دو سال در رئال مادرید را دارم، در تیم ملی بزرگسالان بازی کردم، یکی از کاپیتان های یوروی زیر ۲۱ سال در سال ۲۰۱۹ بودم که قهرمان شدیم و حالا به المپیک می روم. از آن زمان تا کنون اتفاقات زیادی رخ داده و خیلی آماده تر هستم. از همه نظر بازیکن پخته تری هستم و جاه طلبی بالایی دارم تا این را نشان بدهم. می خواهم در رئال مادرید موفق شوم.”

تردیدها در مورد آینده ات روی عملکردت در المپیک تاثیر می گذارد؟” حواسم پرت نخواهد شد. در یک یوروی زیر ۱۹ سال و دو یوروی زیر ۲۱ سال بازی کردم که هر سه بار آینده ام نامشخص بود. حالا آرام تر هستم چون بازیکن رئال هستم و دو سال دیگر قرارداد دارم. باید با مربی جدید صحبت کنم و بعد از آن در مورد آینده ام صحبت می کنیم.”

آنچلوتی:” با حضور آنچلوتی گزینه های خط هافبک بیشتر است چرا که با سیستم ۳-۳-۴ بازی می کند و گاهی یکی از وینگرها عقب تر بازی می کند. به عملکرد خودم و شرایطم و گفتگویی که با هم خواهیم داشت، بستگی دارد. انتظار دارم که شانس هایم مثل دیگران باشم چرا که کاملا برایم روشن است که اگر بخواهم بازی کنم باید کار را برای مربی مشکل کنم. با آنچلوتی فعلا صحبتی نداشتم. فقط با خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال صحبت کردم تا بدانم که چه روزی باید به پیش فصل بروم اما به این جا آمدم و با فرد دیگری در باشگاه تماسی نداشتم. حالا هم روی چالشی بسیار زیبا یعنی المپیک تمرکز دارم. کاملا آرامش دارم. دوست دارم در رئال بازی کنم اما باید بدانیم که مربی چه می خواهد و اهداف را دنبال کنیم. اما هدفم این است که سال آینده در رئال مادرید بازی کنم.”

هیچ وقت از پیوستن به رئال پشیمان نشدی؟” هرگز پشیمان نداشتم. حضور در رئال چیزی است که هر بازیکنی می خواهد چرا که بهترین بازیکنان دنیا در ان جا هستند. همیشه می خواستم در این باشگاه کارهای مهمی انجام بدهم و برایش می جنگم.”

حضور در آرسنال:” از نظر حرفه ای و شخصی بسیار کامل تر شدم و شخصیت بهتری پیدا کردم. این فرصت را داشتم تا در لیگی متفاوت بازی کنم و این به من گزینه های بیشتری برای دیدن فوتبال داد. دوری از خانواده برایم خیلی مشکل بود اما فوتبال ادر انگلیس را خیلی دوست داشتم. استادیوم ها تا قبل از کرونا پر می شدند و هواداران احترام می گذاشتند. حتی وقتی اختلاف بین زمان دو بازی کم بود هم استادیوم ها پر می شد. این برای کسی که فوتبال را دوست دارد کلیدی است. احتمال این که دوباره در انگلیس بازی کنم را رد نمی کنم. این لیگ را دوست دارم.

اودگارد:” دوست دارم دوباره با او بازی کنم چون همدیگر را خوب درک می کنیم. دوست دارد که توپ را داشته باشد، کیفیت و فداکاری زیادی دارد. در این ماه ها در لندن رابطه خوبی داشتیم. در تابستان با هم در تماس بودیم و با هم ویدیوکال گرفتیم. انگیزه زیادی دارم تا دوباره او را ببینم و با هم درون زمین باشیم چون بازیکن بزرگی است.”

آسنسیو :” در تیم زیر ۱۹ سال با او آشنا شدم که در آن جا هم دلافوئنته مربی بود. در شرایط مختلف در این شش سال در باشگاه و تیم ملی با هم بازی کردیم اما حضور در المپیک متفاوت است چرا که من و او از معدود نفرات بالای ۲۴ سال هستیم و او نیز در این تیم حضور دارد. از حضورش متعجب نشدم. سرمربی به خوبی او را می شناسم و به ما برای کسب مدال کمک می کند.”

رم اجازه حضور مایورال را نداد:” این از جانب باشگاه ها کمی خودخواهانه است. برخی این شرایط را داشتند. حضور در المپیک فوق العاده است و با شروع لیگ ها تداخلی ندارد چرا که هفت روز قبل از شروع لیگ ها المپیک تمام می شود. موضع یک مربی را درک می کنم که کل تیمش را برای پیش فصل می خواهد اما باید به نظر یک بازیکن گوش داد. در مورد مایورال می دانیم که پاسخ منفی قاطعانه ای داده شد چرا که می خواست به ما ملحق شود اما اجازه ندادند و این کمی از نظر من  ناعادلانه است.”

حضور در المپیک:”اتفاق بزرگی است. همه بازیکنان رویای حضور در جام جهانی و رویو را دارند اما برای حضور در المپیک باید اتفاقات زیادی رخ بدهد : تیم زیر ۲۱ سال سهمیه بگیرد، مصدومیت ها اجازه بدهند، کادر فنی روی تو حساب کنند… با در نظر گرفتن همه این شرایط می دانیم که بازیکنانی خط خوردند. احساس می کنم که منتخب هستم چرا که از معدود بازیکنان بالای ۲۴ سال هستم. همه برای خوشحالی مردم اسپانیا می جنگیم. همه ما ورزشکارانی ویژه خواهیم بود که برای هدفی یکسان می جنگیم. خیلی ممنونم که در لیست قرار گرفتم. مربی می توانست انتخاب های دیگری داشته باشد اما به واسطه یوروی زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال من را انتخاب کرد.می دانم که میکل مرینو، وایخو و اسنسیو دیگر بازییکنان باتجربه هستند. معمولا به عنوان چهار بازیکن بزرگ تیم در جلسات شرکت می کنیم.”

اگر به یورو می رفتی هم باز حاضر می شدی به المپیک بروی؟” قطعا همین است. این تیمی از بهترین بازیکنان زیر ۲۴ سال اسپانیا است. فشار بازیها زیاد است اما سه، چهار سال است که در بالاترین سط هستم و انگیزه بالایی دارم. بازیکنان خوشحال هستند. شش بازیکنی که در یورو بودند و به تیم المپیک می آیند هم خوشحال به نظر می رسند و حضورشان خبر خوبی برای تیم است. اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی یوورو است. باید مقابل تیم های بزرگی قرار بگیریم. در یورو دیدیم که قهرمان و نایب قهرمان جام جهاین به یک چهارم نهایی هم نرسیدند. فوتبال در سالهای اخیر خیلی پیشرفت کرده و همه چیز نزدیک تر است.”

به چیزی جز مدال طلا فکر نمی کنید؟” در شروع کار رویای مدال را داریم. از طریق تلویزیون المپیک های لندن و لیو را دیدم که وقتی ورزشکاران مدال می برند دیوانه می شوند. هدفمان کسب مدال است و اگر طلا را بگیریم، چه بهتر. در ابتدا اما در مرحله گروهی باید به مصاف مصر، استرالیا و آرژانتین برویم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سبایوس:«می خواهم در رئال مادرید موفق شوم، دو سال دیگر قرارداد دارم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ