سه سال از رفتن رونالدو گذشت و خبری از جایگزینش نیست

0

رئال مادرید نیوز : سه سال و یک روز پیش کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست. بازییکن پرتغالی با ۱۱۷ میلیون یورو به گران ترین فروش تاریخ رئال تبدیل شد و به دوره ۹ ساله خود در رئال با ۴۵۰ گل در ۴۳۸ بازی به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال خاتمه بخشید.

رونالدو در رئال مادرید چهار چمپیونزلیگ، دو لالیگا، دو کوپا، دو سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و سه جام جهانی باشگاه ها برد و به عنوان بازیکن رئال چهار توپ طلا، سه کفش طلا و دو جایزه بهترین بازیکن فیفا را کسب کرد. او پس از پیروزی رئال در مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف اعلام کرد که می خواهد برود. اختلافاتش با پرز و ابراز علاقه های علنی مدیر رئال مادرید به رقبایش نظیر نیمار باعث شد تا بازیکن پرتغالی حس کند که توسط مدیران رئال مورد احترام نیست و تصمیم گرفت از رئال برود.

در سه سال اخیر و بدون رونالدو مشکل گلزنی در رئال مشهود است و به جز بنزما که آمارش را بهتر کرده هیچ کسی نتوانسته باعث تغییر شرایط شود.در فصل ۱۹-۲۰۱۸ رئال با مثلث بیل، بنزما و اسنسیو کار را آغاز کرد و مدیران رئال فکر می کردند که با رفتن رونالدو مشکلی تیم را تهدید نمی کند. وینیسیوس جوان و ماریانو هم جذب شدند اما شرایط خوب پیش نرفت و رئال مادرید یکی از بدترین فصل های تاریخش را داشت و در فاصله سه ماه با پایان فصل با همه جامها وداع کرد.

رئال مادرید برای فصل بعدش تصمیم گرفت یوویچ، هازارد و رودریگو را بخرد اما پس از سه سال هیچ کدام جایی در خط حمله رئال پیدا نکرده اند. بازیکن صرب ۲۷ بازی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ داشت که دو گل زد. هازارد که با ۱۴۰ میلیون یورو به گران ترین خرید تاریخ رئال تبدیل شد ماه هاست که از شرایط ایده آل دور است. رودریگو البته از دو تای دیگر شرایطی بهتر و آینده ای روشن تر دارد اما فعلا در ترکیب جا نیافتاده است.  رئال مادرید به لطف خط دفاعی قدرتمندش لالیگای ۳۲ را برد و سوپرجام اسپانیا را کسب کرد اما همچنان تیم از نظر هجومی مشکل داشت.

رئال در فصل گذشته هیچ مهاجمی نخرید و بیل هم جدا شد اما اوضاع هجومی رئال همچنان فاجعه بار است. دست رئال از جامها کوتاه ماند و نبود یک ستاره در خط حمله همچنان توی ذوق می زند. فعلا مدیران رئال دو نام را برای جانشینی رونالدو مطرح می کنند: کیلیان امباپه و ارلینگ هالند. رئال نمی خواهد برای کیلیان با پی اس جی وارد جنگ شود و فقط در صورتی او را می خرند که پی اس جی حاضر به مذاکره شود در غیر این صورت او را در سال ۲۰۲۲ به صورت رایگان می خرند. در مورد هالند نیز فعلا دورتموند به هیچ وجه تمایلی به فروختنش ندارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سه سال از رفتن رونالدو گذشت و خبری از جایگزینش نیست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ