آمادگی بالای شهریار برای دربی/ خیال یحیی از خط حمله راحت است

0

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم بلند قامت قرمزها یکی از ستاره های پرسپولیس مقابل آلومینیوم بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که عیسی آل کثیر دیگر مهاجم گلزن پرسپولیس در بازی مقابل فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد تا در دیار مقابل آلومینیوم غایب باشد حالا با نمایشی که شهریار مغانلو مقابل شاگردان علی منصور در زمین داشت به نوعی خیال یحیی را برای دربی پنجشنبه شب جام حذفی راحت کرد.

البته هنوز وضعیت حضور عیسی آل کثیر در بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال مشخص نیست. کادر پزشکی پرسپولیس مثل همیشه اظهار نظر روشن و صریحی در مورد این مهاجم نداشته و هنوز معلوم نیست عیسی می تواند مقابل استقلال بازی کند یا نه.

مغانلو که با جنگندگی بسیار در کارهای هجومی و دفاعی پرسپولیس شرکت می کرد هر چند با سر بانداژ شده و در حالی که خونریزی داشت از زمین خارج شد اما مشکلی برای دربی ندارد و اگر عیسی به این بازی نرسد حتما انتخاب اول یحیی به عنوان مهاجم نوک خواهد بود.

مغانلو که هر چه از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد خود را بیشتر با تاکتیک تیمی پرسپولیس هماهنگ می کند و سعی کرده در خط آتش این تیم تاثیرگذارتر باشد، در جدال با آلومینیوم در هماهنگی کامل با مهدی ترابی زمینه شکست آلومینیوم اراک را فراهم ساخت.

باید منتظر ماند و دید مغانلو که شب گذشته با خونریزی حتی حاضر به ادامه بازی بود تا تعصب خود را به پیراهن پرسپولیس ثابت کند در جدال با استقلال برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی موفق به گلزنی خواهد شد یا نه.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آمادگی بالای شهریار برای دربی/ خیال یحیی از خط حمله راحت است

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ