سربازی علی ضیا برنامه “ویتامین سه” را متحول کرد

0
«علی زاهدی» درباره سری جدید برنامه تلویزیونی «ویتامین سه» گفت: این برنامه تلویزیونی تبدیل به یک مجله تصویری شده و بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: یک خبرنگار ثابت (علی مرادی) اجرا و گفت‌وگو با مهمانان مرد را برعهده دارد و یک خانم مجری ثابت نیز کار گفت‌وگو با مهمانان خانم را انجام خواهد داد.ضمن اینکه هر روز صبح سه خبرنگار بخش‌های مختلف این مجله را ورق می‌زنند.

همسر علی ضیا مجری ویتامین 3 بیوگرافی علی مرادی بیوگرافی علی ضیا ازدواج علی ضیا

زاهدی تصریح کرد: در سری جدید تعداد مجری‌ها زیاد شده و ما در هر برنامه بخش‌های نمایشی و گزارشی بسیاری داریم. در حقیقت ریتم برنامه تندتر شده است. در حال حاضر و فصل تابستان نیز برنامه از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ صبح پخش خواهد شد و در فصل پاییز نیز به روال سابق ساعت ۶:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تغییر مجری برنامه نیز گفت: پیش از این آقای ضیاء اجرای برنامه را برعهده داشت و هر روز به مدت یکسال و نیم صبح‌ها ساعت ۵ صبح به استودیو می‌آمد که کار خسته کننده و سختی است. ضمن اینکه ایشان سرباز است و فعلا نمی‌تواند به روال سابق برنامه را اجرا کند. خود آقای ضیاء هم سال گذشته اعلام کرد دیگر نمی‌تواند به این شکل برنامه را اجرا کند به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم که در سری جدید تعداد مجری‌ها را افزایش دهیم تا با مشکلات این چنینی مواجه نشویم. (فارس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ