نگاهی به برنامه پیش فصل و آخرین شرایط نقل و انتقالات تیم زنان رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : تمرینات تیم زنان رئال برای فصل جدید قرار است که در روز هفتم مرداد آغاز شود. تیم زنان رئال مادرید یک هفته بعدش باید دو بازی دوستانه تابستانی خود را در اردویی در کشور اتریش مقابل اسپارتا پراگ و سلتیک در روزهای ۱۵ و ۱۶ مرداد داشته باشد.

زنان رئال فعلا خرید ناهیکاری و استر گونزالس را برای خط حمله، لوسیا رودریگز را در خط دفاع و کلودیا زورنوزا را در خط هافبک نهایی کرده اند. حداقل سه خرید دیگر هم در راه است. رئال درون دروازه نیاز به تقویت دارد چرا که میسا همچنان می ماند اما یوهانا و سارا اسکرو جدا می شوند. بدین ترتیب احتمالا ملین جرارد از بتیس توسط رئال جذب می شود. در خط دفاعی رئال در تلاش است تا روسو گالوز را هم رایگان از لوانته بخرد. رئال شرایط کارولین مولر هانسن مهاجم دانمارکی از اینتر یا آتنئا دل کاستیو در پست وینگر چپ را هم دنبال می کند. یاکوبسون، جسیکا مارتینز، تایسا مورنو، سامارا اورتیز، دایان، اوبوگاگو نیز قرار است که از تیم جدا شوند.

رئال مادرید هنوز حریفش را در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ نمی شناسد. رئال باید دو بازی برای کسب سهمیه مرحله گروهی چمپپیونزلیگ را در روزهای ۱۱ و ۱۸ شهریور داشته باشد که هنوز حریف مشخص نشده و در قرعه کشی اول شهریور مشخص می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نگاهی به برنامه پیش فصل و آخرین شرایط نقل و انتقالات تیم زنان رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ