استقلال منهای این ۴ نفر به دربی می رود

0

پرسپولیس نیوز

تیم استقلال که پنج شنبه بیست و چهارم تیر ماه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس برود پیش از این در تاریخ پنجم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ بار دیگر در همین تورنمنت و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس رفت.

استقلال در آن دیدار با ترکیب اولیه: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، وریاغفوری، مهدی قائدی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، علی کریمی و آرش رضاوند بازی را آغاز کرد.

در جمع ترکیب ۱۱ نفره آن روز استقلال علی کریمی در پایان فصل از این تیم جدا و راهی لیگ قطر شد. هرویه میلیچ هم به تازگی در اعتراض به ۱۰ ماه عدم دریافت حقوقش (پس پایان قرارداد فوتبالی اش) ایران را ترک و از این تیم جدا شد. این دو نفر در بازی قبلی دربی جام حذفی برای استقلال به میدان رفتند اما در جمع نفرات تعویضی استقلال نیز فرشید باقری و میلاد زکی پور که از روی نیمکت به ترکیب استقلال اضافه شدند هم در پایان فصل گذشته از استقلال جدا شده و راهی تیم گل گهر سیرجان شدند. فرشید باقری در دقیقه ۵۱ جایگزین فرشید اسماعیلی شد و میلاد زکی پور در دقیقه ۹۲ (نیمه اول وقت‌های اضافه) به جای علی کریمی به میدان آمد.

ناگفته نماند؛ هروویه میلیچ هر دو پاس گل مهدی قائدی و محمد دانشگر را ارسال کرد ولی حالا دیگر در جمع آبی پوشان استقلال حضور ندارد.

دیدار دربی نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه دو بر دو به تساوی انجامید اما استقلال در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۱ همشهری قرمزپوش خود را مغلوب کرده و راهی فینال شد. شاگردان فرهاد مجیدی فصل گذشته در دیدار فینال به تراکتور باختند و دستشان از جام کوتاه ماند.

این دو تیم پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۴۵ در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگران به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

  • وعده عجیب فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال برای شکست پرسپولیس

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

استقلال منهای این ۴ نفر به دربی می رود

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ