ورود به پیشخوان بانک رسالت (افتتاج حساب و تسهیلات)

0

از پیشخوان مجازی رسالت چه خدماتی دریافت کنیم؟

بانک قرض الحسنه رسالت که عنوان نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی را از آن خود کرده، در حال حاضر تنها بانک بدون شعبه کشور است که تمام خدمات را به صورت غیرحضوری ارائه می کند.

این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی رسالت را برای دسترسی بهتر مشتریان تعریف و عملیاتی کرده است.

این سامانه مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست های مشتریان به شمار می آید و مشتری می تواند در بستر اینترنت و در هر ساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند.

ورود به پیشخوان بانک رسالت

چه خدماتی در پیشخوان مجازی رسالت عملیاتی شده است؟

مشتری بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و دریافت کد ورود می تواند نوع درخواست خود را انتخاب کند.

-بانکداری مدرن: در این قسمت می توانید فعال و یا عدم فعال سازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک خود را داشته باشید.

-خدمات کارت: صدور، فعال سازی، مسدودی و رفع مسدودی و سایر خدمات کارت در این گزینه تعریف شده است.

خدمات چک: درخواست صدور دسته چک، رفع سو اثر چک و گزارش جزییات درخواست از جمله خدماتی است که مشتری را از رفتن به شعبه بی نیاز می کند و پیشخوان مجازی رسالت پاسخگوی این نیازها است.

انتقال وجه: در این گزینه مشتری می تواند درخواست انتقال وجه بالای یک میلیارد ریال خود را از طریق ساتنا ثبت کند. همچنین در این پنجره از خدمات پیشخوان مجازی رسالت، تغییر سقف انتقال وجه نیز امکانپذیر است. گفتنی است مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند انتقال وجه کمتر از یک میلیارد ریال را از طریق اینرنت بانک قرض الحسنه رسالت درخواست دهند.

سایت بانک رسالت ثبت نام بانک رسالت افتتاح حساب بانک رسالت اخبار بانکی اخبار بانک رسالت

پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات

تسهیلات: شاید وام مهمترین گزینه از خدمات  برای مشتریان هر بانکی به شمار آید. مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در این سامانه مجازی علاوه بر اینکه می توانند برآورد تسهیلات داشته باشند، قادر به معرفی وام به دیگران نیز هستند. همچنین اصلاح اقساط پرداختی و تغییر سپرده جهت کسر

خدمات سپرده: صورتحساب لاتین و فارسی، گواهی تمکن مالی، معرفی نماینده و لغو نمایندگی و همچنین اصلاح اطلاعات ارسال پیامک خدمات قابل ارائه در این بخش است.

سهام عدالت: مشتری با ورود به این بخش می تواند برای فروش سهام عدالت خود اقدام کند.

اطلاعات فردی: آدرس، شماره تلفن همراه و مشخصات فردی را در اطلاعات فردی می توان ویرایش و تغییر داد.

سایردرخواست های من: اما در آخرین بخش از خدمات پیشخوان مجازی رسالت گزارش درخواست های من و مشاهده لیست کارت های مجازی تعریف شده است.

سوالات متدلاول و پاسخ هایشان

۱. نحوه ورود به سامانه پیشخوان رسالت چگونه است؟

شما می توانید با کد ملی و موبایل ثبت شده در بانک قرض الحسنه رسالت وارد صفحه پبشخوان خود شوید.

۲. من هنوز مشتری بانک قرض الحسنه رسالت نشدم، آیا می توانم از خدمات پیشخوان رسالت استفاده کنم ؟

خیر ، پیشخوان رسالت ویژه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می باشد .

۳. در هنگام ورود به سامانه پیشخوان رسالت عبارت امنیتی نشان داده نمی شود؟

از مرورگر chrome استفاده نمایید.

۴. شماره موبایل جدید را به بانک ارائه کردم، ولی در هنگام ورود به پیشخوان عبارت کد ملی یا شماره موبایل موجود نمی باشد نمایش داده می شود ؟

بعد از ثبت شماره موبایل جدید در بانک، ۲۴ ساعت بعد می توانید وارد سامانه پیشخوان شوید.

۵. شماره موبایل را بدون صفر وارد می کنم ولی در هنگام ورود به پیشخوان عبارت کد ملی یا شماره موبایل موجود نمی باشد نمایش داده می شود ؟

شماره موبایل می بایستی با ۰۹ تایپ شود.

۶. کد ملی من با صفر شروع می شود و آن را بدون صفر وارد می کنم ولی در هنگام ورود به پیشخوان عبارت کد ملی یا شماره موبایل موجود نمی باشد نمایش داده می شود ؟

حتما صفرهای ابتدایی کدملی بصورت کامل تایپ شود و توجه داشته باشید که کدملی ۱۰ رقم می باشد .

۷. آدرس دقیق سایت پیشخوان رسالت چیست ؟

https://pishkhan.rqbank.ir

۸. کارمزد صدور کارت در سامانه پیشخوان چقدر است ؟

کارمزد صدور کارت ۲۳۰۰ تومان است.

۹. هزینه ارسال و صدور کارت در سامانه پیشخوان چه مبلغی است ؟

در هنگام ورود به سامانه پیشخوان، در قسمت تابلوی اعلانات هزینه¬ها نوشته شده است .

۱۰. از طرف بانک پیامکی مبنی بر فرارسیدن تاریخ انقضاء کارت دریافت کرده ام، چه کاری باید انجام دهم ؟

به وب سایت https://pishkhan.rqbank.ir ( پیشخوان رسالت ) مراجعه نمایید و در منوی کارت، لینک درخواست تمدید رسالت کارت را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد و درخواست خود را ارسال نمایید .

۱۱. میخواهم گواهی تمکن مالی دریافت کنم، از چه طریق نسبت به دریافت آن اقدام کنم ؟

به وب سایت https://pishkhan.rqbank.ir ( پیشخوان رسالت ) مراجعه نمایید و در منوی سپرده، لینک درخواست گواهی تمکن مالی را انتخاب نمایید و پس از تکمیل اطلاعات ، درخواست خود را ارسال نمایید .

۱۲. در هنگام درخواست گواهی تمکن مالی، ارز بر چه مبنایی حساب می شود؟

ارز نیمایی

۱۳. آیا فقط برای یک سپرده می شود گواهی تمکن مالی درخواست کرد ؟

خیر ، برای کل سپرده های فرد می شود درخواست گواهی تمکن مالی داد.

۱۴. در هنگام ثبت درخواست گواهی تمکن مالی، به میزان هزینه صدور و ارسال، پول در حسابم موجود نیست، آیا گواهی تمکن صادر می شود ؟

خیر، در هنگام درخواست گواهی تمکن مالی به میزان هزینه صدور و ارسال بایستی پول در حساب باشد .

۱۵. در هنگام ثبت درخواست گواهی تمکن مالی، میزان مانده حساب صفر می باشد، آیا به این حساب گواهی تعلق می گیرد ؟

خیر، در هنگام درخواست گواهی تمکن مالی باید مبلغی در حساب مانده باشد .

۱۶. آیا برای حساب های راکد گواهی تمکن مالی صادر می شود ؟

خیر

۱۷. آیا از حساب هایی که از سوی قوه قضاییه مسدود شده اند، می توان گواهی تمکن مالی درخواست کرد ؟

خیر

۱۸. نحوه نوشتن شماره سپرده در هنگام درخواست تمکن مالی به چه نحوی است ؟

شماره سپرده از۳ قسمت تشکیل شده است، که هر قسمت توسط نقطه از هم جدا شده است.

۱۹. آیا گواهی تمکن مالی فقط از طریق پست ارسال می گردد ؟

خیر ، پس از انتخاب روش دریافت می توانید آدرس محل حضوری را در سایت مشاهده نمایید.

۲۰. در زمان ثبت درخواست گواهی تمکن مالی نام نماینده را ثبت نکردم، آیا فرد دیگری می تواند تحویل بگیرد ؟

خیر ، در صورت عدم ثبت نام نماینده در پیشخوان رسالت ، امکان تحویل آن به فرد دیگری وجود ندارد .

۲۱. در زمان ثبت درخواست گواهی تمکن مالی لینک امضاء و ارسال کمرنگ و غیرفعال است ؟

تیک قوانین مربوط به درخواست را مطالعه کرده و تایید می نمایم را بزنید .

۲۲. درخواست صورت حساب فارسی دارم، از کجا دریافت کنم؟

به وب سایت https://pishkhan.rqbank.ir ( پیشخوان رسالت ) مراجعه نمایید و در منوی سپرده، وارد لینک درخواست صورت حساب فارسی/ لاتین شوید و درخواست خود را ثبت نمایید .

۲۳. آیا فقط برای یک سپرده می شود صورت حساب فارسی / لاتین درخواست کرد ؟

خیر ، برای کل سپرده های فرد می شود درخواست صدور صورت حساب فارسی / لاتین داد.

۲۴. در هنگام ثبت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین ، به میزان هزینه صدور و ارسال، پول در حسابم موجود نیست، آیا صورت حساب صادر می شود ؟

خیر، در هنگام درخواست صورت حساب فارسی / لاتین به میزان هزینه صدور و ارسال بایستی پول در حساب باشد .

۲۵. آیا می توان برای حساب های قدیمی که اکنون بسته شده اند درخواست صورت حساب فارسی / لاتین داد ؟

خیر، فقط حساب های فعال قابلیت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین دارند .

۲۶. نحوه نوشتن شماره سپرده در هنگام درخواست صورت حساب به چه نحوی است ؟

شماره سپرده از۳ قسمت تشکیل شده است، که هر قسمت توسط نقطه از هم جدا شده است.

۲۷. آیا در هنگام درخواست صورت حساب فارسی / لاتین محدودیت زمانی برای ثبت تاریخ داریم ؟

خیر، به شرط فعال بودن حساب، می توانید از تاریخ افتتاح حساب تا بحال، صورت حساب دریافت کرد.

۲۸. آیا در هنگام درخواست صورت حساب فارسی / لاتین محدودیت زمانی برای ثبت تاریخ داریم ؟

خیر، به شرط فعال بودن حساب، می توانید از تاریخ افتتاح حساب تا بحال، صورت حساب دریافت کرد.

۲۹. آیا صورت حساب فارسی / لاتین فقط از طریق پست ارسال می گردد ؟

خیر ، پس از انتخاب روش دریافت می توانید آدرس محل حضوری را در سایت مشاهده نمایید.

۳۰. در زمان ثبت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین نام نماینده را ثبت نکردم، آیا فرد دیگری می تواند تحویل بگیرد ؟

خیر ، در صورت عدم ثبت نام نماینده در پیشخوان رسالت ، امکان تحویل آن به فرد دیگری وجود ندارد .

۳۱. در زمان ثبت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین لینک امضاء و ارسال کم¬رنگ و غیرفعال است ، مشکل چیست؟

تیک قوانین مربوط به درخواست را مطالعه کرده و تایید می نمایم را بزنید .

۳۲. در زمان ثبت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین آیا می توان فقط صورت حساب واریز و برداشت را درخواست کرد ؟

بله، بعد از ورود به پیشخوان در منوی سپرده، وارد لینک درخواست صورت حساب فارسی/ لاتین شوید و در خط اول ، کادر دوم ( بدهکاری / بستانکاری ) را انتخاب نمایید سایر اطلاعات را تکمیل و درخواست را ارسال نمایید .

۳۳. در زمان ثبت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین آیا می توان فقط صورت حساب واریز را درخواست کرد ؟

بله، بعد از ورود به پیشخوان در منوی سپرده، وارد لینک درخواست صورت حساب فارسی/ لاتین شوید و در خط اول ، کادر دوم ( بدهکاری / بستانکاری ) بستانکار را انتخاب نمایید سایر اطلاعات را تکمیل و درخواست را ارسال نمایید .

۳۴. در زمان ثبت درخواست صورت حساب فارسی / لاتین آیا می توان فقط صورت حساب برداشت را درخواست کرد ؟

بله، بعد از ورود به پیشخوان در منوی سپرده، وارد لینک درخواست صورت حساب فارسی/ لاتین شوید و در خط اول ، کادر دوم ( بدهکاری / بستانکاری ) بدهکار را انتخاب نمایید سایر اطلاعات را تکمیل و درخواست را ارسال نمایید .

۳۵. میخواهم سپرده خودم را مسدود کنم، از چه طریق انجام می شود ؟

به وب سایت https://pishkhan.rqbank.ir ( پیشخوان رسالت ) مراجعه نمایید و در منوی سپرده، وارد لینک درخواست مسدودی سپرده شوید .

۳۶. میخواهم سپرده خودم را مسدود کنم، از چه طریق انجام می شود ؟

به وب سایت https://pishkhan.rqbank.ir ( پیشخوان رسالت ) مراجعه نمایید و در منوی سپرده، وارد لینک درخواست مسدودی سپرده شوید .

۳۷. مسدودی سپرده از طریق پیشخوان رسالت شامل چه مواردی می شود ؟

مسدودی برداشت ، مسدودی واریز ، مسدودی واریز و برداشت ، مسدودی بخشی از مبلغ

۳۸. نحوه نوشتن شماره سپرده در هنگام درخواست انسداد سپرده به چه نحوی است ؟

شماره سپرده از۳ قسمت تشکیل شده است، که هر قسمت توسط نقطه از هم جدا شده است.

۴۹. آیا می توان حساب دیگران را از طریق پیشخوان مسدود کرد ؟

خیر ، فقط شما می توانید سپرده های خودتان را مسدود نمایید .

۴۰. آیا مسدود کردن حساب کارمزد دارد ؟

خیر ، مسدود کردن حساب کارمزدی ندارد.

۴۱. آیا برای مسدود کردن حساب احتیاج به نوشتن دلیل انسداد سپرده می باشد ؟

بله، نوشتن دلیل انسداد اجباری می باشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ