لو رفتن صحبت های باورنکردنی پرز:«رائول و کاسیاس بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ فوتبال هستند»

0

رئال مادرید نیوز : لو رفتن صوت صحبت های جنجالی فلورنتینو پرز را باید بمب خبری امروز فوتبال اسپانیا بدانیم.

پرز در این صحبت ها می گوید:” کاسیاس دروازه بانی در سطح رئال مادرید نیست. هر کسی هر چه می خواهد، بگوید. او به درد رئال مادرید نمی خورد. هرگز نمی خورده است. او بزرگترین اشتباهی بوده که داشته ایم. اتفاقی که افتاده این است که برخی دوستش دارند و برخی عاشقش هستند و در موردش صحبت می کنند و این را می دانند. از او خیلی دفاع می کنند. اما یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ فوتبال است، نفر دیگر رائول است. این دو بزرگترین کلاهبرداری های رئال مادرید هستند، اولی رائول و دومی کاسیاس.”

این صحبت ها در سال ۲۰۰۶ از جانب پرز انجام شده است ، زمانی که دوره اولش در رئال مادرید به پایان رسیده بود. وی در ادامه حملاتش به بازیکنان گفته است:” بازیکنان بسیار خودخواه هستند و به هیچ وجه نمی توان رویشان حساب کرد و هر کسی رویشان حساب کند اشتباه کرده است. مدام باعث جنجال می شوند. من تفکر خود را از بازیکنان وحشتناک دارم.”

باورنکردنی است که مردی با این تفکر سمی و وحشتناک چگونه مدیریت رئال را به عهده دارد و همچنان برخی از او تقدیر می کنند. مردی که به دو اسطوره محبوب هواداران توهین کرده است. کاسیاس بدون تردید بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید و فوتبال اسپانیا است اما از نظر پرز، به درد رئال نمی خورد! از سویی رائول دومین گلزن برتر تاریخ رئال که حالا سرمربی کاستیا است هم با چنین نظری مواجه شده است. به نظر می رسد که این صوت فوق جنجالی یک سونامی بزرگ را در رئال ایجاد خواهد کرد، سونامی که شاید به معنی پایان کار پرز در رئال مادرید باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لو رفتن صحبت های باورنکردنی پرز:«رائول و کاسیاس بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ فوتبال هستند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ