عکس های الهیار صیادمنش در کنار مادرش و دکترش

0

عکس های الهیار صیادمنش بازیکن تیم استقلال تهران و کنونی زوریا لوهانسک اکراین در کنار مادرش و دکتر دندانپزشکش

عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی الهیار صیادمنش بازیکن استقلال اینستاگرام الهیار صیادمنش الهیار صیادمنش کجاست الهیار صیادمنش در کدان تیم بازی می کند الهیار صیادمنش اهل کجاست الهیار صیادمنش اخبار فوتبالیستها

بیوگرافی الهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال تهران و زوریا اکراین

الهیار صیادمنش متولد هشتم تیرماه سال ۸۰ در آمل استان مازندران بازیکن فوتبال و پست مهاجم می باشد .  وی جوان‌ ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران است و در نخستین بازی ملی خود گل زده‌است.

پدیده ساری ، سایپا تهران ، استقلال تهران ، فنرباغچه ترکیه ،استانبول اسپور و زوریا لوهانسک اکراین باشگاه هایی هستند که صیادمنش از به امروز در آنها عوضیت داشته است .

وی همچنین در تیم ملی نوجوانان بازی کرده‌ است و با درخشش در جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال ۲۰۱۷ توجه‌ ها را به خود جلب کرد.

او در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به انتخاب مجله گاردین جزو۵۰ استعداد برتر دنیا قرار گرفت.

اللهیار فوتبال را در زادگاه خودش و از آکادمی فوتبال «آرش آمل» آغاز کرد و توانست همراه با این تیم نایب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر ۱۰ سال کشور شود. پس از آن او به ساری رفت و به عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد، درخشش وی در این تیم نیز ادامه داشت و موجب شد عباس چمنیان وی را به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت کند؛ در نهایت وی مورد توجه باشگاه سایپا قرار گرفت و به آکادمی این تیم پیوست و او سابقه بازی در پرسپولیس قائمشهر و دوران کوتاهی در پگاه آمل را داشت.

عکس جدید فوتبالیست ها بیوگرافی الهیار صیادمنش بازیکن استقلال اینستاگرام الهیار صیادمنش الهیار صیادمنش کجاست الهیار صیادمنش در کدان تیم بازی می کند الهیار صیادمنش اهل کجاست الهیار صیادمنش اخبار فوتبالیستها

دوره حضور صیادمنش در تیم سایپا زیاد موفق نبود و این بازیکن بدون انجام حتی یک بازی از این تیم جدا شد و در حالی مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته بود ،نهایتاً پس از کش‌وقوس‌های فراوان در ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ با عقد قراردادی ۵ ساله رسماً به استقلال تهران پیوست.

اولین بازی صیادمنش با پیراهن استقلال مقابل تیم پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر صورت گرفت که در این بازی یک گل هم زد ولی مردود اعلام شد.

صیادمنش در بازی معوقه هفته ششم استقلال در برابر تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد اولین گل لیگ برتریش را به ثمر برساند.

این گل در ثانیه ۶۲ بازی به ثمر رساند و سومین گل زود هنگام  استقلال در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت، وی در آن بازی یک پاس گل هم ارسال کرد که مهدی قائدی آن را به گل تبدیل کرد.

صیادمنش در خرداد سال ۱۳۹۸ از استقلال جدا شد و به فنرباغچه پیوست و سپس بصورت قرضی به استانبول اسپور ترکیه در لیک یک این کشور پیوست.

اللهیار سابق حضور در تیم های نوجوانان ، امید و بزرگسالان کشورمان را در کارنامه خود دارد .وی در سال ۹۸ و توسط مارک ویلموتس برای اولین به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و اولین گل ملی اش را مقابله سوریه به ثمر رساند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ