عکس های شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی در بهار ۱۴۰۰

0

عکس های شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی کشورمان و باشگاه الریان قطر در کنار دوستان و اقوامش منتشر شده در بهار ۱۴۰۰

همسر فوتبالیستها مصاحبه ی فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها شجاع خلیل زاده کجاست شجاع خلیل زاده در الریان خانواده فوتبالیست ها باشگاه الریان قطر بازیکن تیم ملی اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام شجاع خلیل زاده اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها همسر فوتبالیستها مصاحبه ی فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها شجاع خلیل زاده کجاست شجاع خلیل زاده در الریان خانواده فوتبالیست ها باشگاه الریان قطر بازیکن تیم ملی اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام شجاع خلیل زاده اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها همسر فوتبالیستها مصاحبه ی فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها شجاع خلیل زاده کجاست شجاع خلیل زاده در الریان خانواده فوتبالیست ها باشگاه الریان قطر بازیکن تیم ملی اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام شجاع خلیل زاده اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها همسر فوتبالیستها مصاحبه ی فوتبالیستها عکس جدید فوتبالیست ها شجاع خلیل زاده کجاست شجاع خلیل زاده در الریان خانواده فوتبالیست ها باشگاه الریان قطر بازیکن تیم ملی اینستاگرام فوتبالیست ها اینستاگرام شجاع خلیل زاده اسامی فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها

تازه ترین مصاحبه و گفتگوی شجاع خلیل زاده در خرداد ۱۴۰۰

شجاع خلیل ازده مدافع سابق پرسپولیس بعد از مدت‌ها سکوت نسبت به حواشی شکل گرفته حول خود واکنش و توضیح داد.

از تیم ملی شروع کنیم؛ واکسیناسیون اعضای تیم ملی در آستانه حضور در انتخابی جام جهانی.
به نظرم یک اقدام مثبت و قابل ستایش بود. بهرحال کار سختی در پیش داریم و این موضوع نیازمند این است که همه نظر حمایت لازم صورت گیرد. تیم ملی عازم یک رویداد فوق مهم می‌شود و باید همه شرایط فراهم شود تا انشاالله بتوانیم با کسب نتیجه مدنظر دل مردم را شاد کنیم. همه نگاه‌ها به جام جهانی است و از این موضوع آگاه هستیم که موفقیت در جام جهانی تا چه اندازه از جنبه‌های مختلف می‌تواند موثر و مثبت باشد.

خودت در قطر واکسن زدی؛ شرایط به چه شکل بود و مشکلی نداشتی؟ چون کلیپی که از واکسن زدن رامین رضاییان خارج شده بود نشان می‌داد که ترسیده است!
خب بستگی به بدن هر فرد دارد. رامین یه مقدار ترسو است و از سوزن هم می‌ترسد! حق هم دارد و بدن بعضی‌ ضعیف است! او به سوزن حساسیت دارد و می‌ترسد و این مساله در ویدئو هم کاملا مشخص بود.

خب برگردیم به تیم ملی و چهار دیدار حساس و سختی که در بحرین داریم و اصولا خاطره تلخی هم از منامه داریم.
اول باید بگویم که هنوز لیست تیم ملی مشخص نشده و نمی‌دانم این افتخار و شانس را دارم که در خدمت تیم ملی باشم یا نه. اما مسلما چه باشم و چه نه قلبم برای تیم ملی می‌تپد و بهترین آرزوها را برای آن دارم. همه دوست دارند این خاطره تلخ را پاک کنند و اصلا جای نگرانی هم نیست. ما یک هدف بزرگ داریم و خوشبختانه بازیکنان بزرگ و توانمندی هم داریم که می‌توانند این امیدواری را برای موفقیت شکل دهند. برای چهار برد در منامه باید آنجا حاضر باشیم و باید تلاش کرد خاطرات تلخ بحرین را پاک کنیم. آقای اسکوچیچ هم علیرغم مشکلات زیادی که در مسیر آماده‌سازی تیم ملی داشته‌ سخت در تلاش است تا به این موفقیت نزدیک شود و باید حمایت لازم در این مسیر صورت گیرد.

اما مشکل اینجاست که تیم ملی تاکنون دو دیدار تدارکاتی داشته و شاید آن آمادگی و هماهنگی لازم به سرانجام نرسیده باشد.
اگر بخواهیم حرفه‌ای به این موضوع نگاه کنیم حق با شماست و حضور در چنین رویدادی نیازمند حمایت و شرایط بهتری است. با این حال همانطور که گفتم بازیکنان توانمند و کادرفنی موفقی داریم که این امیدواری را ایجاد می‌کند تا به بهترین شکل از دیدارهای بحرین خارج شویم. تیم ملی تغییراتی داشته و از زمانی که آقای اسکوچیچ هم آمده، بنده خدا بازی تدارکاتی زیادی برای شناخت و ایجاد هماهنگی در تیم نداشته است. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در این فرصت کوتاه باقیمانده با تمام توان وارد مسابقات شویم.

شرایط عراق و بحرین را چطور می‌بینی و فکر می‌کنی بشود این اختلاف را جبران کرد؟
به نظرم نباید به گذشته فکر کرد. ما یک شروع دوباره را دنبال خواهیم کرد. چهار پیروزی می‌خواهیم و باید برای آن جنگید. همانطور که گفتم باید مثل دوران کارلوس کی‌روش این حمایت چه از سوی مردم و چه مسوولان صورت گیرد. بهرحال این تیم ملی مملکت خودمان است و موفقیت و شکست در آن به اسم ایران ثبت می‌شود. یادمان نرفته که با صعود به جام جهانی چه شور و هیجانی شکل گرفت و چه شرایط مثبتی از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نصیب ایران شد. باید از این فرصت و بستر بهترین استفاده را برد و با حمایت لازم به نتیجه دلخواه برسیم. مسلما بازیکنان ما از هر نظر بهتر و شایسته‌تر از عراق و بحرین هستند. در حق تیم ملی اجحاف بزرگی صورت گرفته و میزبانی می‌توانست به ایران تعلق گیرد. اما الان زمان برای بحث‌های اینچنینی نیست و تمام تمرکز و حمایت و یکدلی در مسیر صعود باید معطوف شود. عراق و بحرین مسلما باید از ما بترسند و ما بدون نگاه کردن به جدول باید برابر آنها قرار گیریم و با تمام قدرت به دنبال کسب نتیجه باشیم. هدف تیم ملی و تمام بازیکنان این است که همه بازی‌ها را ببرند و برگردند.

از قدرت بازیکنان ایران و شایستگی آنها گفتی و به نظر هم با حضور ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، عزت اللهی، جهانبخش و … این مهم نباید دور از دسترس باشد.
شما از خیلی از ستاره‌های دیگر تیم ملی نام نبرید. همانطور که گفتم از نظر فنی و فردی خیلی بالاتر از عراق و بحرین هستیم و البته نباید دو حریف دیگر را هم دست کم بگیریم. حق مسلم آنهاست که در جام جهانی حاضر باشند و ستاره این رقابت لقب گیرند، پس باید برای این مهم تا سر حد جان جنگید و به دستش آورد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ