لک پنالتی گیرتر است یا حسینی؟/ اگر دربی حذفی به پنالتی بکشد …

0

پرسپولیس نیوز

در آخرین دربی جام حذفی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گذشته پس از تساوی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه دو بر دو، بازی به وقت‌های اضافه کشیده اما ۲ وقت ۱۵ دقیقه ای هم باعث نشد تا استقلال و پرسپولیس بار دیگر دروازه یکدیگر را باز کنند. این شد که کار به ضربات تعیین کننده پنالتی کشید.

حسین حسینی

 پنجم شهریور ماه سال گذشته روز سید حسین حسینی بود. دروازه بان جوان استقلال که در همه دیدارهای فصل نوزدهم چه در لیگ برتر چه در جام حذفی و لیگ قهرمانان درون دروازه ایستاده بود روی ضربه اول تیم پرسپولیس توانست ضربه شوتزن ترین بازیکن تیم پرسپولیس را مهار کند.

شوت زمینی احمد نوراللهی به سمت راست دروازه استقلال و رفت که سید حسین حسینی آن را مهار کرد. اما این آخرین اشتباه بازیکنان پرسپولیس نبود چون اوساگونا هم پشت ضربه ایستاد و توپ را به شکلی عجیب از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

حسین حسینی پیش از دربی قبلی جام حذفی هم نشان داده بود که یک دروازه بان پنالتی گیر است و حالا قطعاً برای دیدار این هفته مقابل پرسپولیس یکی از امیدهای فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور در صورت رسیدن مسابقه به ضربات پنالتی همین بازیکن است.

حامد لک

در نقطه مقابل حامد لک نیز در سال های اخیر نشان داده روی ضربات پنالتی توانایی های خاص خودش را دارد. او در زمانی که عضو تیم ماشین سازی بود پنالتی چیپ علی علیپور را گرفت. او در دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با گرفتن ضربه چهارم تیم النصر موجبات پیروزی پرسپولیس و رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد.

لک در روزهایی که عضو باشگاه تراکتورسازی بود نیز در دیدار مقابل پیکان یک پنالتی حساس را مهار کرد. در مجموع حامد لک نیز ثابت کرده یک دروازه بان پنالتی گیر و مطمئن در چنین روزهایی است.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

مردان سرنوشت‌ساز

البته همچنان برخی بر این باورند که شاید فرهاد مجیدی از محمد رشید مظاهری در ترکیب دربی این هفته استفاده کند اما محمد رشید مظاهری که طی دو ماه گذشته بازی نکرده و تقریباً در اکثر اوقات در تمرینات هم حضور نداشته به احتمال زیاد جایی در تفکرات تاکتیکی فرهادمجیدی نخواهد داشت.

حسینی در ۷ بازی اخیر استقلال در لیگ و جام حذفی گلر اصلی تیمش بوده است.

در نقطه مقابل حامد لک در پرسپولیس یکی از بازیکنان ثابت این فصل یحیی گل محمدی به شمار می رود که تا اینجا از ۲۷ هفته مسابقات لیگ برتر در ۲۶ بازی به طور کامل برای پرسپولیس به میدان رفته است.

بازی به پنالتی می رود؟

با توجه به توان تقریباً نزدیک هر دو تیم در فاز هجومی، خط هافبک و فاز دفاعی، پیش بینی اغلب کارشناسان در این روزها حول این محور می‌چرخد که این مسابقه هم به پنالتی خواهد کشید. در این صورت حسینی و لک قطعا مردان سرنوشت ساز دربی پنجشنبه خواهند بود.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

لک پنالتی گیرتر است یا حسینی؟/ اگر دربی حذفی به پنالتی بکشد …

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ