پیش‌بازی پرسپولیس – استقلال/ این دیدار یک جام می‌ارزد

0

پایگاه خبری فوتبالی- فردا شب کدام یک از دو تیم محبوب پایتخت با جام حذفی خداحافظی خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، مثل فصل گذشته، استقلال و پرسپولیس قبل از رسیدن به فینال جام حذفی باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. سال قبل دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که استقلال در ضربات پنالتی از سد رقیب سنتی‌اش گذشت و این بار دو تیم برگزار کننده مهمترین بازی مرحله یک چهارم نهایی هستند.

انگیزه‌های دو مربی: یحیی گل‌محمدی نه تنها قصد دارد انتقام شکست فصل قبل را از فرهاد مجیدی و تیمش بگیرد بلکه او به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ، امیدوار است با بردن استقلال، هم برای دومین بازی متوالی این تیم را شکست بدهد هم اینکه در جام حذفی هم شانس قهرمانی داشته باشد و در صورت امکان، فصل را با دبل قهرمانی به پایان برساند.

مجیدی هم که تیمش شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد امیدوار است امسال و بر خلاف سال قبل بتواند یک جام را به هواداران تیمش هدیه دهد و البته که او هم دوست دارد انتقام شکست در لیگ را در جام حذفی از پرسپولیس بگیرد.

نتایج دو تیم در مرحله قبلی جام حذفی: پرسپولیس ابتدا مس نوین کرمان را ۰-۳ شکست داد و در مرحله قبلی هم ۱-۴ از سد شاهین بندرعامری بوشهر گذشت. استقلال هم بعد از پیروزی ۱-۲ مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی، در مرحله یک هشتم با همین نتیجه ذوب آهن را شکست داد.

پنجشنبه ۲۴ تیر

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

پرسپولیس – استقلال ساعت ۱۹.۴۵

تیم داوری: علیرضا فغانی – محمدرضا منصوری – محمدرضا ابوالفضلی – محمد حسین زاهدی فرد

ساعت بازی دربی استقلال و پرسپولیس ساعت بازی امروز استقلال دربی ساعت چنده دربی جام حذفی دربی استقلال و پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیش‌بازی پرسپولیس – استقلال/ این دیدار یک جام می‌ارزد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ