کلاهبرداری ۲ میلیارد تومانی از همسر

0

فرمانده انتظامی شهرستان «راور» استان کرمان از دستگیری یک زن که به بهانه سرطان، ۲۰ میلیارد ریال از همسرش کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی نمازیان گفت: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد که همسرش با انجام کارهای فریب کارانه و برنامه دقیق که با خواستگار قبلی اش داشته و با سوء استفاده و جلب اعتماد مبالغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است.
این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشته که همسر وی در ابتدا اعلام کرده که به بیماری سرطان مبتلاست و جهت درمان به استان تهران عزیمت می کرده و بنا به تشخیص دکتر باید جهت درمان به خارج از کشور عزیمت کند و پس از مدتی بیان می دارد که از کشور خارج شده و در کشور آلمان در حال معالجه می باشد.
سرهنگ نمازیان گفت: زن شاکی جهت صحت موضوع و شک نکردن همسرش با شماره های ماهواره ای تماس حاصل می نموده و طی شگردهای خاص مجرمانه مکاتبه ای از طریق فکس به منزل مسکونی مالباخته انجام داده مبنی بر اینکه از بیمارستان آلمان ارسال می شود.
وی افزود: مالباخته با توجه به اعتماد بیش از حدی که به همسرش داشته اقدام به واریز مبالغ هنگفتی طی چندین مرحله به مبلغ ۲ میلیارد تومان به حساب وی کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان «راور» با بیان اینکه پس از مدتی شاکی به متهم مشکوک و طی تماس تلفنی جهت عیادت او آدرس بیمارستان محل درمان او را خواستار شده، که متهم با دلایل مختلف از دادن آدرس خودداری و سپس تلفن مورد نظر را خاموش کرده که این امر باعث طرح شکایت می شود.
این مقام انتظامی گفت: با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی، مأموران اقدامات تخصصی و فنی خود را آغاز کردند تا اینکه در نهایت متهم که پس از مدتی برای دیدار فرزندانش به شهرستان بازگشته بود را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ نمازیان افزود: متهم علاوه بر کلاهبرداری ۲ میلیارد تومانی از همسرش، تعدادی سند املاک نیز از مالباخته کلاهبرداری کرده است در نهایت متهم در اجرای نیابت ارسالی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ