بخش چهارم فایل صوتی پرز:«دل بوسکه ناقص‌الخلقه است، مربیگری بلد نیست»

0

رئال مادرید نیوز : بخش چهارم فایل صوتی لو رفته از فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید به ویسنته دل بوسکه اختصاص دارد که به خاطر اختلاف با پرز پس از ۳۶ سال از باشگاه جدا شد و هرگز به رئال برنگشت. پرز در این صحبت ها در مورد دل بوسکه که دو چمپیونزلیگ ، یک یورو و یک جام جهانی در کارنامه اش دارد، گفته است:” در زندگی اش مربیگری نکرده، مربیگری بلد نیست، مدیریت اشخاص را بلد نیست، تاکتیک ها و شرایط بدنی را بلد نیست. هیچ چیز نمی داند. او یک ناقص الخلقه است.”

الکونفیدنسیال پیش از انتشار بخش جدیدی از صحبت ها با پرز صحبت کرده تا واکنش او را بداند اما مدیر رئال مادرید از پاسخ دادن خودداری کرده است. دل بوسکه با وجود عملکردی موفق در فصلی از رئال مادرید جدا شد که قهرمان لالیگا شده بود اما پرز قراردادش را تمدید نکرد و به سراغ یک مربی ناشناخته به نام کی روش رفت. پرز در صحبت هایی در سال ۲۰۰۶ گفته است:” بعد از رئال به دل بوسکه شغلی را پیشنهاد ندادند چرا که همه می دانستند که او مربی نیست. نمی خواستیم این را به او بگوییم چون نمی خواستیم ناراحت شود. دنیای فوتبال خیلی خوش رنگ و لعاب است. همه می دانند که او یک مربی نیست. دل بوسکه بزرگترین دروغی است که در زندگی ام دیده ام.”

دل بوسکه در رئال مادرید در چهار سال مربیگری دو لالیگا، دو جام باشگاه های اروپا، یک جام بین قاره ای و یک سوپرجام اروپا برد.پرز در بخش دیگری از صحبت هایش گفته است:” فیگو به تیم آمد و با رائول رابطه خوبی داشت و با هم دوست صمیمی بودند و در کنار هیرو تیم را مدیریت می کردند. در حقیقت مدیران اصلی رختکن آنها بودند. ویسنته بیچاره هیچ کاره بود. نمی خواهم این را بگویم اما این یک حقیقت است. او هیچ عرضه ای نداشت، هیچ.  او فاقد توان مدیریت بود. همه مشکلات رئال مادرید از دوره او آغاز شد چرا که اتوریته لازم را نداشت. دل بوسکه فقط یک انسان خوب بود، همین و بس.”

در زمان آن صحبت ها هنوز دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا نشده بود که البته خیلی ها او را موفق ترین مربی تاریخ فوتبال اسپانیا با یک جام جهانی و یک یورو می دانند. پرز در این باره گفت:” می گویند که به تیم ملی می رود؟ چه؟ فقط همین مانده که دل بوسکه به تیم ملی برود. دل بوسکه مربی فوتبال نیست. همان طور که قبلا هم گفتم کاسیاس دروازه بانی در سطح رئال نیست. دل بوسکه که جنونی در موردش ندارم، صادقانه فکر می کنم که چیزی ضد یک مربی فوتبال است. اگر مربی فوتبال بود حالا مربیگری می کرد چرا که مربیان یا بازیکنان بزرگ بی کار نمی مانند. اما او تیمی ندارد چون مربی نیست. هیچ شرایطی برای مربیگری ندارد .در مورد شرایط بدنی ، استراتژی، مدیریت تیم یا هیچ چیز دیگری اطلاعاتی ندارد.”

پرز در مورد ناکامی دل بوسکه در بشیکتاش گفته است:” از شما می خواهم که با مدیر بشیکتاش صحبت کنید و بدانید که چه حسی داشته است. دل بوسکه مربی نیست، کاماچو مربی است، دقت کنید که می گویم مربی است البته نه برای یک تیم بزرگ اما مربیا ست. اما دل بوسکه مربی نیست. کافی است که با بنیتز صحبت کنید که او هم در آکادمی رئال کار کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بخش چهارم فایل صوتی پرز:«دل بوسکه ناقص‌الخلقه است، مربیگری بلد نیست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ