ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز انتظارها به سر رسید و ساعات زیادی تا لحظه آغاز دیدار بزرگ استقلال و پرسپولیس باقی نمانده است. دیداری که در آن نتیجه مساوی رقم نخواهد خورد و یکی از دو تیم باید در پایان بازی برنده از زمین خارج شوند و همین مسئله باعث افزایش حساسیت ها و جذابیت این بازی شده است.

پس از دیدار استقلال و سایپا، هیچ گونه عکس یا خبر خاصی از تمرینات استقلال منتشر نشد و فرهاد مجیدی تیمش را در سکوت مطلق به دربی برابر پرسپولیس فرستاد. به همین دلیل وضعیت بعضی از آبی پوشان از جمله عارف غلامی و وریا غفوری برای این بازی نامشخص است چرا که این دو بازیکن دچار مصدومیت شده بودند. به همین دلیل حدس زدن ترکیب استقلال برای دربی امروز کمی سخت به نظر می رسد.

با پیوستن رشید مظاهری به استقلال، او به گزینه شماره یک محمود فکری و فرهاد مجیدی تبدیل شد. به همین دلیل این گلر باتجربه در هر دو دربی که در لیگ بیستم برگزار شد، درون دروازه استقلال ایستاد. اما طی هفته های گذشته، این سیدحسین حسینی بود که توانست اعتماد مجیدی را به خودش جلب کند و در دیدارهای اخیر به دروازه استقلال راه یافت و اتفاقا عملکرد خوبی را نیز از خودش به نمایش گذاشت.

حسینی امیدوار به تکرار روز خوب دربی سال گذشته دو تیم در جام حذفی است. جایی که او با مهار پنالتی احمد نوراللهی، زمینه ساز پیروزی تیمش در آن دیدار شد و استقلال را به فینال جام حذفی رساند. باید دید سنگربان آبی پوشان امروز چه عملکردی را برابر خط حمله پرسپولیس از خود به نمایش می گذارد.

 عارف، حلقه نامشخص خط دفاعی

حضور سیاوش یزدانی در خط دفاعی استقلال در کنار محمدحسین مرادمند جزو بدیهیات دیدار امروز است اما نکته اصلی درباره خط دفاعی استقلال، رسیدن یا نرسیدن عارف غلامی به دربی امروز است. او در دیدار با سایپا دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت. با این حال در دو جلسه تمرینی گذشته تیمش حضور یافت.

هنوز مشخص نیست عارف توانسته آخرین تست های فنی برای بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد یا نه اما اگر غلامی آن آسیب دیدگی بدموقع را به سلامت پشت سر گذاشته باشد، می تواند همچون دیدارهای گذشته در کنار یزدانی و مرادمند سد محکم خط دفاعی تیمش را بسازد.

مهدی پور نیمکت نشین می شود؟

مهدی مهدی پور در بازی های گذشته در کنار مسعود ریگی برای تیمش به میدان می رفت و کمربند خط میانی تیمش را محکم می کرد. اما آمادگی فرشید اسماعیلی برای این دیدار ممکن است باعث نیمکت نشین شدن مهدی پور شود و این آرش رضاوند باشد که در کنار ریگی راهی زمین مسابقه شود. باید دید در فکر مجیدی چه چیزی می گذرد.

بازگشت نادری به چپ، ابهام در سمت راست

سمت راست استقلال دارای ابهام زیادی است. ۴ بازیکن کاندیدای حضور در این پست هستند. وریا غفوری به آمادگی رسیده و می تواند برای تیمش به میدان برود. سیداحمد موسوی نیز مهیای بازی است. محمد دانشگر هم در بازی های قبلی در آن جناح خوش درخشید و حتی سبحان خاقانی نیز در بازی با سایپا در این پست تست شد. به هر حال ابهام در سمت راست استقلال بسیار زیاد است و باید دید انتخاب مجیدی چه کسی است اما محمد نادری تنها گزینه فرهاد برای بازی در سمت چپ است.

 بازگشت ارسلان به ترکیب ثابت

فرهاد مجیدی می تواند مثل بازی با سایپا، از ابتدا آرمان رمضانی را به زمین بازی بفرستد و در ادامه ارسلان مطهری را وارد زمین کرده تا از قدرت پرسینگ او استفاده کند اما به دلیل درخشش مطهری در بازی قبل، انگیزه بالا و همچنین تجربه او در شهرآوردها، مجیدی ممکن است که از ابتدا او را در کنار مهدی قایدی در ترکیب تیمش جای دهد.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با پرسپولیس:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – عارف غلامی – مسعود ریگی – آرش رضاوند – محمد نادری – وریا غفوری – فرشید اسماعیلی – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

دربی جام حذفی ترکیب پرسپولیس ترکیب استقلال و پرسپولیس بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ