استقلال به دنبال شکستن طلسم ۱۲۳۲ روزه در دربی

0

پرسپولیس نیوز آخرین باری که استقلال در جریان بازی توانست پرسپولیس را شکست دهد، به تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ باز میگردد. جایی که آبی‌پوشان با مربیگری وینفرد شفر و با گل به یادماندنی وریا غفوری، از سد پرسپولیس پرمهره و آماده گذشتند. از آن روز تاکنون دو تیم ۸ بار با یکدیگر روبه‌رو شده اند که سهم پرسپولیس ۴ پیروزی بوده و ۴ بازی دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

طبق قوانین فوتبال و در بازی هایی که به پنالتی کشیده می‌شود، نتیجه پایان ۱۲۰ دقیقه ملاک است هر چند یکی از تیم‌ها در ضربات پنالتی برنده می‌شود اما نتیجه پایانی همان تساوی به ثبت می‌رسد. همانطور که در دربی شماره ۳۱ و در تاریخ ۱۹ اسفند ۶۷ تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی از سد استقلال عبور کرد اما نتیجه آن بازی جزو پیروزی‌های سرخپوشان نیامده و نتیجه تساوی برای دو تیم لحاظ شده است در نتیجه شهرآورد گذشته سرخابی‌های پایتخت نیز در شمارش تقابل‌های رو در رو، با نتیجه تساوی برای دو تیم لحاظ می‌گردد.

با این حساب، استقلال ۱۲۳۲ روز است که نتوانسته در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند. در این مدت، سرخپوشان فاصله پیروزی‌هایشان با آبی‌پوشان را رفته رفته کاهش داده به نحوی که اکنون اختلاف دو تیم تنها یک پیروزی است. یعنی استقلال ۲۶ بار در دربی‌ها برنده شده و تیم پرسپولیس نیز ۲۵ بار و شاگردان مجیدی قصد دارند ضمن شکستن طلسم عدم برتری برابر رقیب دیرینه، یک بار دیگر فاصله خود با سرخپوشان را در تقابل‌های رودر و افزایش دهند.

وضعیت تیم استقلال دربی استقلال و پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی آخرین برد استقلال در دربی

استقلال به دنبال شکستن طلسم ۱۲۳۲ روزه در دربی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ