تحلیل داوری فغانی/ آیا پای حسینی هنگام ضربه پنالتی عبدی روی خط بود؟

0

پرسپولیس نیوز

برای کارشناسی داوری دربی بین استقلال و پرسپولیس با نادر جعفری پیشکسوت داوری کشورمان گفت‌وگو کردیم.

او در خصوص قضاوت این دیدار گفت :«ابتدا باید در مورد سطح بازی حرف بزنیم که کار داور بسیار دشوار است چون بازی دربی خود به خود حساس است و از طرفی هم بازی حذفی کار را سخت‌تر می‌کند اما با این وجود تیم داوری بسیار هماهنگ بود و قضاوت با اقتدار فغانی اجازه اعتراض به بازیکنان و مربیان دو تیم هم نداد. فغانی با همان کارت دقیقه ۲، خودش را به بازیکنان تحمیل کرد و در ادامه با آوانتاژ های به موقع و مدیریت کارت‌ها بازی را با کمترین تنش به پایان رساند.»

نادر جعفری در خصوص کارت‌هایی که به بازیکنان داده شد و حرکت خشن مطهری هم نظرش با فغانی تفاوت چندانی نداشت و در این خصوص گفت: «کارت‌ها همگی به درستی داده شد اما فغانی باید یک کارت هم به مطهری برای حرکت خطرناکش می‌داد. البته چون ضربه شدت نداشت کارت زرد کافی بود.»

نادر جعفری در مورد پنالتی‌ها و حرکت دروازه‌بان‌ها هم کار تیم داوری را تایید کرد اما با این حال معتقد است VAR  می‌توانست نظر بهتری بدهد. او در مورد پنالتی عبدی و حرکت حسینی به پرسپولیس نیوز گفت: «در صحنه ضربه عبدی به خوبی مشخص نیست که پای حسینی خط را لمس می‌کند یا نه ولی کمک داور بازی نمی‌تواست تشخیص بدهد و اگر هم پای او روی خط نباشد قابل اقماض است. با این حال صحنه را می‌شد با VAR بهتر بررسی کرد.»

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تحلیل داوری فغانی/ آیا پای حسینی هنگام ضربه پنالتی عبدی روی خط بود؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ