پیام نزدیکان امباپه به رئال مادرید: به پی اس جی فشار بیاورید

0

رئال مادرید نیوز : در باشگاه پی اس جی خبری از تعیین زمان برای بازگشت امباپه به تمرینات نیست. پاریسی ها دو هفته دیگر (دهم مرداد) اولین بازی فصل خود را در سوپرجام فرانسه مقابل لیل خواهند داشت و هیچ کسی نمی داند که آیا کیلیان برای سال پایانی قراردادش در پاریس می ماند یا این که در همین تابستان به رئال ملحق می شود.

آسش گزارش داده است که نزدیکان امباپه امیدوارند که رئال مادرید در این روزها چرخش بزرگی در موضعش داشته باشد و به پی اس جی برای انتقال فشار بیاورد. در حقیقت رئال تا کنون موضع خود را بر این اساس گذاشته که سکوت کند و تا زمانی که خود پی اس جی رضایت ندهد، مذاکره ای نداشته باشد. در واقع رئال فعلا منتظر تماس پی اس جی است. رئال نگران است که پی اس جی از تماس برای خرید امباپه عصبانی شود. قطری ها نشان داده اند که تیم انتقام جویی هستند. به طور مثال وقتی بارسا به سراغ وراتی رفت،  مدیران قطری پی اس جی عصبانی شدند و با خرید نیمار انتقام گرفتند.

حالا نزدیکان امباپه از رئال می خواهند تا دست به کار شود. در حقیقت این که امباپه بدون تمدید به تمرینات پی اس جی برود شرایطی مشکل و استرس زا را برای این بازیکن ایجاد می کند. البته پاریسی ها می دانند که اگر نتوانند امباپه را برای تمدید راضی کنند این بازیکن از روز اول ژانویه (شش ماه دیگر) می تواند بر اساس قوانین فیفا آزادانه با رئال مذاکره کند و حتی برای فصل بعدش رسما با رئال قرارداد ببندد.

اگر همه چیز به اول ژانویه موکول شود، رئال از پرداخت ۱۵۰ میلیون یورو برای خرید امباپه در این تابستان معاف می شود، خود بازیکن هم مبلغ قابل توجهی را به عنوان پاداش انتقال دریافت می کند (۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو). البته نباید فراموش کنیم که برای امباپه پول مهم نیست چرا که اگر به پول اهمیت می داد پیشنهاد دستمزد سالی ۳۷ میلیونی پی اس جی را رد نمی کرد تا با تقریبا نصف این مبلغ (۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو) رضایت بدهد.

نزدیکان امباپه می گوید که روزهای مهمی در مورد آینده وی پیش روست. رئال مادرید تا کنون فقط یک بار پیامی رسمی به پی اس جی در مورد امباپه فرستاده که با این پاسخ مواجه شده است:”فروشی نیست.” اما به نظر می رسد که شاید تا قبل از بازی اول آگوست (دهم مرداد) اتفاقات دیگری رخ بدهد. نزدیکان امباپه امیدوارند که رئال تا آن زمان به پی اس جی فشار بیاورد و بتواند تیم فرانسوی را پای میز مذاکره بنشاند.

رئال فعلا برنامه ای ندارد که به خاطر امباپه با پی اس جی وارد جنگ شود. رئال می داند که امباپه برای تنظیم تراز مالی خود برای رعایت فیرپلی مالی باید ۱۵۰ میلیون یورو درآمدزایی کند و به همین خاطر تیم با آرامش منتظر است تا خود پی اس جی وارد مذاکره شود و ه بدن بال جنگ و دعوا نیست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پیام نزدیکان امباپه به رئال مادرید: به پی اس جی فشار بیاورید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ