ادعای محمود فکری، کمیته اخلاق را دست به کار کرد

0

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نفت مسجدسلیمان باید به کمیته اخلاق برود تا درباره ادعای اخیرش توضیحاتی را ارائه کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر صحبت هایی که محمود فکری انجام داد، حواشی زیادی را ایجاد کرد. سرمربی نفت بعد از بازی اعلام کرد به عملکرد برخی بازیکنان تیمش که در گذشته شاگرد مجتبی حسینی بوده‌اند،‌ مشکوک است و باید شرایط را درباره آنها بررسی کند.

بعد از این اتفاق فکری حتی ۳ بازیکن به نام های میثم تهیدست، محمدحسین ناییج پور ونیما انتظاری را از تیم کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد که همین مساله نیز حواشی عجیبی مثل کتک خوردن این بازیکنان توسط برخی افراد ناشناس را در پی داشت.

حالا اما ادعاهای محمود فکری باعث حساس شدن کمیته اخلاق شده است. از اینرو سرمربی نفت مسجدسلیمان طی روزهای آینده باید به کمیته اخلاق برود تا درباره صحبت هایش و مطرح کردن اتهام تبانی توضیحاتی را ارائه کند.

فکری باید اگر مستنداتی در دست دارد به اعضای کمیته اخلاق بدهد تا به موضوع رسیدگی شود.

این در شرایطی است که محمود فکری برای سومین بار در دوران مربیگری اش موضوع اتهام به بازیکنان را ادعا کرد. او قبلا در آلومینیوم اراک و استقلال تهران هم به عملکرد برخی بازیکنان مشکوک شد و حالا در نفت مسجدسلیمان برای سومین بار چنین ادعاهایی را مطرح کرده و باید دید آیا می تواند صحبت هایش را اثبات کند یا خیر.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ادعای محمود فکری، کمیته اخلاق را دست به کار کرد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ