جامانده از بخش هفتم فایل صوتی پرز:«دوست دختر اوزیل با بازیکنان میلان و اینتر رابطه داشت!»

0

رئال مادرید نیوز : بخش هفتم فایل صوتی پرز در حالی توسط الکونفیدنسیال منتشر شد که در بخش پولی این نشریه قرار داشت و به همین خاطر امکانش نبود که آن را به طور کامل ترجمه کنیم اما حالا برخی پیج ها از جزئیات آن پردهخ برداشته اند. پرز در این بخش علیه گوتی و فیگو صحبت کرده بود اما به نظر می رسد که بخش عجیبی از این صحبت ها هم علیه اوزیل بوده است.

پرز در این فایل می گوید:”  اوزیل در ۲۱ سالگی به مادرید آمد، او متعلق به نسل سوم ترک ها بود  اما خیلی سریع مادرید را کشف کرد و سبک زندگی خود را عوض کرد. او دیگر خودش را نه ترک می دانست، نه نسل سومی نه نامزدش را می شناخت. به دوست دخترش گفت که برود و گم بشود و عاشق یک مدل ایتالیایی از میلان شد. عادت داشت که دوست با جت شخصی به میلان برود، با دوست دخترش رابطه جنسی برقرار کند و برگردد. تا این که یک روز مورینیو جای حساسش را می گیرد  و به او می گوید که “ببین اوزیل، چشم باباقوری، اجازه می دهی که مثل پدرت با تو صحبت کنم؟” پسر بیچاره می گوید:” بله، قطعا” و مورینیو می گوید:” دوست دخترت با کل ترکیب اینتر و میلان و کل کادر فنی دو تیم رابطه جنسی داشته.” ببین مورینیو دیگر چه حیوانی است که گفته کل کادر فنی (می خندد).”

همان طور که قبلا گفتیم مدیر رئال مادرید این مزخرفات را نه از روی عصبانیت می گوید نه مست است بلکه برای این که دوستان سیاستمدار یا پولدار خود را بخنداند این حرفها را می زند چرا که در محافل خصوصی نقش «نمکدان» را دارد و سعی می کند که مثل یک استندآپ کمدین بقیه را بخنداند و همین حرافی است که حسابی کار دستش داده و باعث شده تا لو رفتن این فایل ها به یک آبروریزی بزرگ برای او تبدیل شود. شاید اگر در باشگاه دیگری این افشاگری ها رخ می داد مدیر باشگاه استعفا می داد اما فعلا پرز با پررویی تمام صندلی خود را حفظ کرده است.

مسعود اوزیل و همسرش فلورنتینو پرز کیست دوست دختر مسعود اوزیل بیوگرافی مسعود اوزیل اینستاگرام مسعود اوزیل اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

جامانده از بخش هفتم فایل صوتی پرز:«دوست دختر اوزیل با بازیکنان میلان و اینتر رابطه داشت!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ