باشگاه درباره ریکاوری آنسو فاتی عجله ای ندارد

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، آنسو فاتی روز گذشته به کمپ خوان گمپر بازگشت. هدف او بهبود مینیسک زانوی خود می باشد و به همین علت او ۴ روز هفته در مادرید است و ۳ روز را در بارسلونا سپری می کند.

 

او روز ۷ نوامبر به علت خطای آیسا مندی بازیکن بتیس به این مصدومیت دچار شد و چهار عمل جراحی انجام داد تا روند بهبودی اش آغاز شود. روز دوشنبه رئیس لاپورتا سخنرانی انگیزشی کرد که روحیه فاتی بالاتر برود.

 

او زیرنظر دو فیزیوتراپ مجرب با نام های خواکین خوان و رائول مارتینز کار می کند. آن ها مدام با دکتر کارلوس نورونا ( پزشکی که عمل چهارم را روی زانوی فاتی انجام داد ) تماس دارند. ژرژ مندس مدیر برنامه های فاتیتمام این برنامه ها را فیکس کرده است.

 

در بارسلونا به فاتی آزادی کامل داده شده است که هر کجا تمایل دارد به ریکاوری ادامه دهد. آن ها دکتر مارتینز را می شناسند کسی که کارلس پویول و آندرس اینیستا را درمان کرده بود. خواکین خوان هم فیزیوتراپ مجربی است که پزشک سابق نادال و رونالدو بوده است و سابقه کار در دو باشگاه مادریدی را دارد.

 

متئو آلمانی و رونالد کومان در مشورت با هم خواهان انتقال آرامش به آنسو فاتی هستند و نمی خواهند بازیکن از مسیر خود خارج شود یا برای ریکاوری و بازگشت عجله کند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

باشگاه درباره ریکاوری آنسو فاتی عجله ای ندارد

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ