گزارش : مشکلاتی که رونالد کومان باید چاره آن ها را بیابد

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، یک مانده به شروع لالیگا ۲۰۲۱/۲۰۲۲ و پروژه بازسازی بارسلونا به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا و شرایط اقتصادی به کندی پیش می رود.

 

باشگاه بارسلونا اما مشکلات زیادی دارد. آن ها تمرکز خود را برای کاهش حقوق بازیکنان ، تمدید بعضی از بازیکنان و خروج بازیکنان مازاد گذاشتند. در این بین اما کار رونالد کومان به عنوان سرمربی هم دشوار است.

 

دروازه بان آغاز کننده لیگ


مارک آندره تراشگتگن در حال بهبودی از مصدومیت زانوی خود است. او در سوئد تحت عمل جراحی ناحیه کشکک زانوی راست خود قرار گرفت و بازی های ابتدایی لالیگا را قطعا از دست خواهد داد.

 

در بارسلونا آن ها می خواهند نتو به عنوان یک دروازه بان باتجربه در تیم بماند ، اما خود نتو خواهان ترک باشگاه بارسلونا است. اگر نتو از بارسلونا برود ، آبی اناری ها به دنبال خرید جوردی ماسیپ یا آیتور خواهند رفت.

 

بازیکن فیکس سمت راست


کومان از جذب امرسون خوشحال است و او را یک دفاع راست معتبر می داند. سرمربی هلندی سرجینیو دست را هم در اختیار دارد که فصل اول خود را با بارسلونا سپری کرد. این رقابت به نفع تیم و بازیکنان است ، اما نهایتا یک بازیکن باید انتخاب شود.

 

به جز این دو بازیکن ، احتمال ماندن سرجی روبرتو در بارسلونا بسیار بالا است و به همین دلیل او هم می تواند یک گزینه دیگر باشد. البته کومان او را بیشتر یک هافبک می داند تا دفاع راست.

 

جانشین جوردی آلبا


جوردی آلبا به عنوان یکی از ارکان بارسلونا در تیم خواهد ماند ، اما پس از عزیمت جونیو فیرپو به لیدز یونایتد ، بارسلونا به دنبال جانشین آلبا است. کومان خرید دفاع چپ را ترجیح می دهد ، اما بارسلونا شرایط جذب دفاع چپ را ندارد.

 

کومان نمی خواهد بار سنگینی روی آلخاندرو بالده ۱۷ ساله باشد. استراتژی او استفاده از سرجینیو دست در این پست است. او قبلا هم در سمت چپ بازی کرده بود. امرسون و روبرتو هم گزینه های دیگر هستند.

 

انتخاب زوج دفاع وسط


بارسلونا می خواهد که هر طور شده از دست ساموئل اومتیتی راحت شود ، اما تاکنون در این امر موفق نبوده است. به همین دلیل اکنون بارسلونا ۶ مدافع مرکزی دارد. انتخاب از بین جرارد پیکه ، کلمنت لنگلت ، اسکار مینگوئزا ، رونالد آرائوخو و اریک گارسیا خواهد بود.

 

کومان ترجیح می دهد که از دو مدافع راست پا و یا دو مدافع چپ پا به صورت همزمان استفاده نکند ، به همین دلیل انتخاب او می تواند مشروط باشد.

 

جانشین سرخیو بوسکتس


قطعا استاد بازی در میانه میدان غیرقابل جانشین است. بارسلونا برای جانشینی او میرالم پیانیچ را خریداری کرد ، اما کومان به او اعتقاد ندارد. فرنکی دی یونگ توانایی بازی در این پست را دارد ، اما پست اصلی او هافبک مرکزی است.

 

سرجی روبرتو دیگر بازیکنی است که می تواند در این پست بازی کند ، اما او ویژگی های یک هافبک دفاعی را برای بارسلونا ندارد.

 

جستجو برای زوج پدری گونزالس


پدری پس از گذراندن یک فصل عالی در یوروکاپ بازی کرد و اکنون آماده بازی در المپیک است. احتمال دارد اوایل فصل پدری به دلیل تعدد بازی ها ، کمتر بازی کند. به هر حال او بازیکن فیکس کومان است.

 

در مورد زوج او یا جانشین او سوالات زیادی مطرح است. در صورت انتقال دی یونگ به پست هافبک دفاعی ، ریکی پویگ می تواند زوج پدری باشد و یا در اوایل فصل جانشین او شود.

 

مثلث خط حمله بارسلونا


به نظر می رسد سیستم بارسلونا در فصل آینده مجددا ۳-۳-۴ خواهد شد و یکی از سوالاتی که مطرح است این است که مثلث خط حمله بارسلونا شامل چه بازیکنانی خواهد بود. 

 

ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو به بازیکنان بارسلونا اضافه شده اند و به نظر می رسد با توجه به وضعیت نامشخص آنتوان گریزمان ، مصدومیت فاتی و دمبله و جدایی فرانسیسکو ترینکائو در کنار مسی بازی کنند.

 

نقش ممفیس دپای


کومان باید تعیین کند که نقش ممفیس دپای در بارسلونا او چیست. در حالی که فاتی و دمبله هنوز مصدوم هستند به نظر می رسد پست وینگر چپ برای آنسو مناسب تر باشد.

 

به محض بازگشت فاتی و دمبله ، ممفیس می تواند پست مهاجم مرکزی را اشغال کند ، دقیقا همان کاری که در تیم ملی هلند انجام می داد.

 

با آنتوان گریزمان یا بدون او 


رونالد کومان منتظر نتایج مذاکرات بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای تبادل سائول و آنتوان گریزمان است. اگر گریزمان در بارسلونا بماند باید مشکل نقش او که کمی بیش از حد مایل به چپ است حل شود.

 

رونالد کومان پیش از این هم گفته بود که بسیار مهم است که یک بازیکن خود را با نیازهای باشگاه تطبیق دهد. باید دید نهایتا گریزمان در بارسلونا می ماند یا خیر.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

گزارش : مشکلاتی که رونالد کومان باید چاره آن ها را بیابد

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ