پیشنهادات زیادی برای اسپانسرینگ به دست بارسلونا رسیده است؛ باشگاه باید تصمیم خود را بگیرد !

0

اختصاصی بارسانیوز- قراردادهای اسپانسرینگ بارسلونا با شرکت های نایک و راکتون در حال اتمام است

قرارداد فعلی بارسلونا با راکوتن پس از یک سال تمدید در زمان کرونا در پایان این فصل به اتمام میرسد اما با کاهش قابل توجه از ۵۵ میلیون یورو ثابت برای امسال ، ۲۵ میلیون یورو کاهش یافت.

مدیران بارسلونا باید در اسرع وقت توافق نامه ای با یک شرکت ببندند زیرا ۳۱ ژوئیه مهلت قرارداد با کمپانی نایکی به اتمام میرسد  به همین دلیل  مدیران بارسلونا باید اسپانسر و طراح اصلی کیت های بارسلونا را مشخص کنند.

در حال حاضر ، بارسا چندین پیشنهاد روی میز دارد ، که سه پیشنهاد مربوط به برند های قدرتمند طراحی کیت است ، همه آنها علاقه زیادی به همکاری با بارسلونا دارند. در دفاتر نیوکمپ آنها می دانند که این بخش در حال رشد در اقتصاد جهان است و منبع مهمی برای سرمایه گذاری است.

از طرفی راکوتن که قرارداد خود را با بارسا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ آغاز کرد نیز در این پیشنهادهست. رابطه با شرکت تخصصی تجارت الکترونیکی و محتوای جریانی در روزهای اخیر به دلیل فیلم ۲۰۱۹ که در آنتوان گریزمان و عثمان  دمبله برخی از کارمندان ژاپنی در تور بارسا در آن تابستان را مسخره می کردند، در روزهای اخیر جنجالی شده است  . این باشگاه مجبور شد بیانیه ای صادر کند و یادآوری کند که هر دو بازیکن قبلاً از هواداران و شرکای ژاپنی عذرخواهی کرده بودند “اما هشدار داد که” اقدامات داخلی لازم را ادامه خواهد داد

لازم به ذکر است که امضای قرارداد با اسپانسر از نظر لالیگا یک منبع درآمد محسوب میشود پس باتوجه به کاهش درامد و کاهش حقوق های پرداختی برای بازیکنان این منبع درآمد میتواند به بارسلونا کمک زیادی بکند.

درآمد بارسلونا اسپانسر فوتبال اسپانسر بارسلونا اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

پیشنهادات زیادی برای اسپانسرینگ به دست بارسلونا رسیده است؛ باشگاه باید تصمیم خود را بگیرد !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ