ماشین سازی تبریز – پرسپولیس/ آخرین ضربه را محکم تر بزن!

0

پرسپولیس نیوز ماشین سازی بدون شک در برابر پرسپولیس هم خوب بازی کرد. به نظر نمی رسد شائبه در نظر گرفتن پاداش از سوی باشگاه سپاهان برای ماشین سازی درست باشد چرا که بازیکنان همه تیم های شهرستانی خواه یا ناخواه به دنبال نمایش خوب در برابر تیم های استقلال و پرسپولیس هستند و نیاز به پاداش هم ندارند به این خاطر که فوتبال آنها در این بازی دیده می شود. از سویی باید به این نکته اشاره کنیم ماشین سازی پیش از بازی با پرسپولیس هم در برابر تیم هایی که به میدان رفت با همه توان بازی کرد؛ همان طور که اشاره شد یکی از این تیم ها سپاهان بود.

بعد از باخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حالا همه حواس پرسپولیس به سه بازی پایانی است؛ اینکه با کسب حداکثر امتیازات لازم برای پنجمین فصل متوالی به قهرمانی لیگ برتر دست یابد که انصافا کار بزرگی است. کاری که ناکامی در جام حذفی را پوشش خواهد داد و از سویی موجب می شود شاگردان یحیی گل محمدی با روحیه ای بالا در انتظار بازی های های خود در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشند.

صرف نظر از نتیجه ای که در این بازی رقم خواهد خورد فوتبال برای ماشین سازی ادامه دارد و اینکه تصمیم گرفته بعد از سقوط به لیگ یک باز هم در برابر حریفان ارایه گر بازی خوبی باشد یک گام رو به جلو است و این می تواند موجب بازگشت زودهنگام این تیم به لیگ برتر شود. به واقع ماشین سازی اگر می خواهد به لیگ برتر باز گردد از هم اکنون باید به دنبال نمایش خوب در بازی های فصل آتی لیگ یک باشد و برنامه ریزی کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد پرسپولیس برای قهرمانی نیاز دارد ضربات آخر را محکم تر بزند و به بردهای قاطع تری در برابر حریفان دست یابد.

تاریخ بازی بعدی پرسپولیس برنامه بازیهای پرسپولیس بازیهای باقیمانده پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ماشین سازی تبریز – پرسپولیس/ آخرین ضربه را محکم تر بزن!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ