بند جدایی ٣٠٠ هزار دلاری در قرارداد وینگر پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز سیامک نعمتی بازیکن چند پسته پرسپولیس  چندی قبل با حضور در ساختمان باشگاه و پس از توافق صورت گرفته در جلسه با جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری، قرارداد خود با سرخ پوشان را تمدید کرد.

نکته جالب در قرارداد سیامک نعمتی به بند جدایی این بازیکن مربوط می‌شود. گویا تلاش‌های سمیعی برای این که بازیکنان بدون بند جدایی و بدون شرط و شروط با باشگاه تمدید کنند، درخصوص برخی بازیکنان صدق نمی‌کند و سیامک نعمتی نیز که یک فصل با پرسپولیس قرارداد داشت، در قرارداد جدیدش بند جدایی ۳۰۰ هزار دلاری گنجانده است.

طبق توافق‌های صورت گرفته بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن، در صورتی که باشگاهی خارجی به سیامک پیشنهاد بدهد، نعمتی با پرداخت ۳۰۰ هزار دلار اتوماتیک‌وار آزاد شده و می‌تواند از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

پیش از این بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و وحید امیری و چند بازیکن دیگر نیز چنین بندهایی را در قراردادهای خود داشتند که انتقادات زیادی را متوجه مدیریت وقت باشگاه کرده بود. طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد یکی از تیم‌های قطری برای نعمتی شنیده شد که باشگاه پرسپولیس و خود این بازیکن هنوز واکنشی به آن نشان ندادند. لازم به ذکر است نعمتی علاقه دارد فصل بعد هم در پرسپولیس بازی کند ولی ممکن است پیشنهاد قطری‌ها او را برای جدایی وسوسه کند.

وینگر چیست مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس سیامک نعمتی کجاست سیامک نعمتی بیوگرافی سیامک نعمتی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

بند جدایی ٣٠٠ هزار دلاری در قرارداد وینگر پرسپولیس

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ