«من از آنهایی هستم که امیدم را به ایسکو از دست داده بودم»

0

رئال مادرید نیوز : پس از مدتها لذت بردن از بازی و استعداد ایسکو نوشته بودم که ایسکو شبیه ترین بازیکن به مسی در ترکیب رئال مادرید است اما کم کم امیدی که به او داشتم به زیر سفر رسید. ماجرا خیلی ساده است. می دیدم که او هر بار صاحب دقایق می شود اما بدون جدیت یا عملکرد مناسب درون زمین ظاهر می شود و شباهتی به ایسکویی ندارد که همه ما شامل هواداران فوتبال غیررئالی را شیفته خود کرده بود.

ایسکو بازیکن خاصی ود، از آنهایی که وقتی توپ بخ پایش می رسید همه لذت می بردند. دوره ای رسید که حتی در تیم ملی هم می درخشید و در همه استادیوم ها تفاوت ایجاد کرد. اما کم کم و بدون این که دلیلش را بدانیم، تصاویری را از و می دیدیم که وزن ایده الی ندارد. این شرایط ناخوشایند بود. از حال و روزی خوش به بی تفاوتی کامل. حتی زیدان هم نتوانست او را با قدرت رهبری خود کنترل کند. وقتی چنین اتفاقی برای یک بازیکن رخ می دهد باید تقصیرها بین همه تقسیم شود.

اگر بخشی از انتقالات تابستانی نشود، آنچلوتی آخرین فرصت را در اختیارش قرار می دهد. من خوشحال خواهم شد چرا که بازیکن متفاوتی است. با توجه به سنش و استعدادش هنو نباید او را تمام شده بدانیم. ایسکو فراتر از یک بازیکن خوب است. زمانی بی نظیر بود و حالا این فرصت را دارد تا در بهترین شرایط حسی، روحی و بدنی خود کار کند و باز هم نشان بدهد که هرگز فراموش نکرده است که یک استعداد ذاتی دارد که فقط معدود افرادی آن را دارند. اما با تلاش، تلاش و تلاش می تواند موفق شود. حالا او بازیکنی متفاوت است. او استعداد بی نظیری در پاهایش دارد و با شرایط کنونی می تواند بدرخشد. خواستن، توانستن است فرانسیسکو! حالا این فرصت دومی است که پیش رویت قرار گرفته است. باید از هر فداکاری استفاده کند چون لیاقتش را دارد. وقتش رسیده که عدالت در موردش برقرر شود. انسان ها عادت دارند که تقصیر را گردن دیگران بیاندازند اما گاهی برعکس است. دوست دارم که دوباره از فوتبالت لذت ببرم همین طور در تیم ملی. تو هنوز استعدادش را داری!

آلفردو موراتایا – مارکا

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«من از آنهایی هستم که امیدم را به ایسکو از دست داده بودم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ