بارسلونا به دنبال انتقال گریزمان به انگلیس

0

اختصاصی بارسا نیوز – بحث معاوضه سرد شده است.

 

طبق گزارش اسپورت ، به نظر میرسد که بازگشت گریزمان به اتلتیکو مادرید انجام میشود ، دو طرف مذاکراتی در این زمینه داشتند اما توافقی حاصل نشد تا معاوضه گریزمان با سائول صورت بگیرد. بارسلونا به اتلتیکو مادرید فهماند که نمیخواهند همانند سال گذشته با خروج سوارز تسلیم شوند.

 

بارسلونا خواهان ورود فلیکس به معامله هم شد یا اینکه اتلتیکو مادرید در کنار سائول ۲۰ میلیون یورو دیگر هم پرداخت کند. این گزینه به نظر میرسد که مورد قبول سران اتلتیکو مادرید نبوده و حالا گزینه های دیگری برای خروج گریزمان از بارسلونا در حال بررسی شدن است.

 

این معامله میتوانست صورت بگیرد اما اتلتیکو مادرید نمیتواند پول زیادی هزینه کند. سائول نیز در صورت انتقال به بارسلونا مجبور میشد که حقوقش را کاهش بدهد اما این مورد قبول او نبوده است. مذاکرات در روز های زیادی انجام شد و در نهایت دو طرف به نتیجه رسیدند که بهتر است مذاکرات به پایان برسد چرا که بازار در حال پیشرفت بوده و باید راه حل هایی پیدا شود که این مسئله بیشتر مخصوص بارسلونا است.

 

گریزمان چند مرتبه عنوان کرده بود که تنها در صورت بازگشت به اتلتیکو مادرید حاضر میشود بارسلونا را ترک کند. او در روز های گذشته در این مورد با سیمئونه هم صحبت کرده بود اما متئو آله مانی و لاپورتا هرگز حاضر نبودند که این معالمه بدون پرداخت پولی از طرف اتلتیکو صورت بگیرد.

 

بارسلونا از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد و به نوعی نیاز دارد تا گریزمان باشگاه را ترک کند همچنین آن ها سائول را مناسب با خواسته های خود دانستند اما نمیتوانند که پول زیادی به او به عنوان حقوق بدهند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

از حالا به بعد گریزمان به یک مشکل تبدیل میشود ، او در تمرین های پیش فصل شرکت میکند با اینکه میداند که آینده اش تضمین نشده هر چند که او هنوز با تیم قرارداد دارد و همه چیز پا بر جا است. بارسلونا با ذهنیت انتقال به لیگ برتر انگلیس به کارش ادامه میدهد.

 

گزینه هایی وجود دارد اما در نهایت شاید چلسی بتواند مقصد بعدی بازیکن باشد هر چند که منچستر یونایتد هم علاقه مند بود. یوونتوس همچنان وضعیت را زیر نظر دارد و تمام گزینه ها را زنده نگه میدارد ، انتظار میرود که بزودی داستان آینده گریزمان مشخص شود.

 

بارسلونا نیاز شدیدی به کاهش دوباره دستمزد بازیکنان دارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

بارسلونا به دنبال انتقال گریزمان به انگلیس

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ