پیش‌بازی استقلال – سپاهان/ اصفهانی‌ها در انتظار معجزه

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ممکن است نتایج دیدارهای فردا شب طوری رقم بخورد که سپاهان به جای پرسپولیس قهرمان لیگ شود؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که محرم نویدکیا و تیمش امیدوارند که پاسخش مثبت باشد و پرسپولیس به پیکان ببازد تا آنها با پیروزی مقابل استقلال قهرمان لیگ شوند. اتفاقی که روی کاغذ، احتمالش پایین است چون هم پرسپولیس انگیزه زیادی برای گلات قهرمانی دارد هم اینکه شکست دادن تیم فرهاد مجیدی کار سختی است و استقلال بعد از باخت به پرسپولیس در لیگ برتر، دیگر از هیچ تیمی شکست نخورده و به جز آلومینیوم، بقیه حریفانش را برده است.

مجیدی انتقام فکری را می‌گیرد؟ درست است که نتیجه این بازی تاثیری در رتبه استقلال در جدول نخواهد داشت اما مجیدی قطعا از این اتفاق استقبال خواهد کرد که بتواند با شکست دادن سپاهان، انتقام باخت تیم فکری در دور رفت را از محرم نویدکیا و شاگردانش بگیرد.

استقلال، جوان‌هایش را به میدان می‌فرستد؟ دیروز یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد که ممکن است مجیدی به مانند بازی با نساجی، به برخی نفرات اصلی تیمش استراحت دهد تا آنها با آمادگی کامل برای مرحله نیمه نهایی جام حذفی آماده شوند. حالا باید دید سرمربی استقلال از چنین شیوه‌ای استفاده خواهد کرد یا اینکه ترجیح می‌دهد به نفرات اصلی‌اش بازی دهد.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با نتیجه ۱-۳ نساجی را شکست داد و سپاهان با دو گل ذوب آهن را در دربی اصفهان شکست داد.

وضعیت در جدول: استقلال ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد وسپاهان ۶۲ امتیازی تیم دوم جدول است.

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰

استقلال – سپاهان ساعت ۲۱.۱۵

تیم داوری: پیام حیدری – محمد رضا منصوری – علی میرزابیگی – عبدالنبی پورخلف

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال پیش بازی اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیش‌بازی استقلال – سپاهان/ اصفهانی‌ها در انتظار معجزه

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ