نوستالژی فوتبالی/ یادی از ۲۳ مرداد ۱۳۷۷؛ فوتبال پاک با اسم رمز فرهاد!

0

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمانى استقلال ناصر حجازى دو هفته جلوتر مسجل شده بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان به اصفهان رفت و با دو گل مغلوب ذوب آهن شد. شائبه ها شروع شد و البته هفته آخر شرایط جورى بود که اگر استقلال به بهمن مى باخت یا مساوى مى کرد بهمن در لیگ مى ماند و اگر بهمن را شکست مى داد صنعت نفت در لیگ مى ماند و و این بهمن بود که به لیگ پایین تر سقوط مى کرد.

آن زمان گیر کار، رضایت نامه فرهاد مجیدى بود که سال قبل به صورت قرضى از بهمن به استقلال پیوسته بود. بهمن به این راحتی ها فرهاد را به استقلال نمی داد و در نهایت فتح الله زاده که می خواست تیم قدرتمندی با حجازی ببندد، فرهاد مجیدی را هر طور شده و به صورت قرضی به استقلال آورد. همین ماجرا باعث شد نا شائبه ها بیشتر و بیشتر شود. همه گفتند که استقلال بى انگیزه به بهمن مى بازد تا هم بهمن در لیگ بماند و هم رضایت نامه دائمى فرهاد صادر شود و قهرمانی استقلال هم که مسجل شده است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اما روز بازی در زمین اتفاقاتی افتاد تا نشان دهد که نه حجازى و نه استقلال اهل این حرفها نبودند. استقلال محکم تر از همیشه و با تمام قوا به مصاف بهمن رفت. نیمه اول با پنالتى آتیلا یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. در نیمه دوم روى یک سانتر از جناح چپ و ضربه سر مدیرروستا توپ به طرز عجیبى درون دروازه یحیوى رفت تا شائبه تبانى شکل بگیرد. حجازی کنار زمین حرص و جوش می خورد و تیمش  را هدایت می کرد. استقلال حسابی جلو کشیده بود تا اینکه در دقایق پایانى بازى، شماره پانزده استقلال در سمت چپ با یک حرکت سرعتى صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت انفجارى با یک سانتر زیبا و مواج توپ را مقابل پاى فرد ملکیان کاشت تا فرد توپ را به تور بهمن برساند. شماره ۱۵ سابق الان سرمربى استقلال است و ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سپاهان – استقلال اعلام کرد:” قهرمانى انقدر ارزش ندارد که انسان شرافتش را به حراج بگذارد.” این جملات مجیدی نشان می دهد که او قصد دارد با تمام قوا مقابل سپاهان بایستد. این بازی می تواند استقلال را برای بازی حساس نیمه نهایی مقابل گل گهر و فینال احتمالی مقابل فولاد که شانس زیادی برای بردن ملوان دارد، آماده تر کند.

پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

نوستالژی فوتبالی/ یادی از ۲۳ مرداد ۱۳۷۷؛ فوتبال پاک با اسم رمز فرهاد!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ